اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اعلام شد

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی، گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد.

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور دستورالعملی تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی، گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد را به روسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی این دانشگاه اعلام کردند.

در این دستورالعمل تأکید شده با برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع رسانی به‌موقع به اعضای هیأت علمی و دانشجویان، ترتیبی اتخاذ شود تا برنامه ثبت نام و شروع کلاس‌های درسی در زمان‌های پیش بینی شده صورت گیرد.

براساس این دستورالعمل، سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه آزاد از ۱۵ شهریور ماه سال جاری آغاز و ۲۱ مردادماه سال ۱۴۰۰ پایان می‌یابد. شرح کامل زمان ثبت‌نام، شروع و پایان نیم‌سال و زمان امتحانات سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شرح زیر است:

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول