اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مصرف آب در گلستان در موج کرونا 25 درصد افزایش یافت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا خبر داد.

مصرف آب در گلستان در موج کرونا 25 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، بهزاد هرمزی افزود: مصرف آب آشامیدنی در گلستان 25 درصد افزایش یافت، لذا ضروری است مردم مدیریت مصرف را بیش از گذشته اعمال کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش دما و بحث شیوع بیماری کرونا و محدودیت منابع آب شرب در مناطق مختلف کشور و به تبع آن در استان و روند افزایش میزان مصرف آب توسط  هم‌استانی‌های عزیز، در صورتی که در مصرف آب مدیریت نکنند احتمال بروز نوسانات مصرف و کمبود آب وجود دارد.
وی به همزمانی رعایت بهداشت عمومی و مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود: رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا در اولویت قرار دارد ولی با عدم رعایت مصرف بهینه آب با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.
هرمزی با بیان اینکه اگر مصرف آب همین گونه ادامه یابد، تأمین آب مورد نیاز مردم با مشکل مواجه می‌شود، اضافه کرد: با توجه به افزایش مصرف مشترکان در تلاش هستیم با توجه به شیوع ویروس کرونا از قطعی آب جلوگیری کنیم که این مهم مستلزم رعایت کردن برخی نکات توسط مصرف‌کنندگان است.
وی با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف آب از سوی مردم و استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب، تصریح کرد: در صورت صرفه‌جویی 10 درصدی مردم در مصرف آب می‌توان از پیک مصرف تابستان امسال عبور کنیم که این کمک بزرگی از سوی مردم شریف استان در مدیریت مصرف خواهد بود.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول