اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز عملیات اجرایی تکمیل فاز اول کمپینگ گردشگری «خالدنبی کلاله»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل فاز اول کمپینگ گردشگری «خالد نبی» کلاله با اعتبار 7 میلیارد ریال خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی تکمیل فاز اول کمپینگ گردشگری «خالدنبی کلاله»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری با بیان اینکه این مرحله از کمپینگ گردشگری «خالدنبی» کلاله با اعتبار 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی آغاز شد، اظهار کرد: در این مرحله از پروژه، اجرای دیواره بتنی انتهایی محوطه کمپینگ «خالدنبی» به‌طول تقریبی 150 متر و همچنین اجرای بخشی از ساختمان خدماتی بهداشتی مجموعه کمپینگ پیش‌بینی شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان خاطرنشان کرد: این اداره‌کل در سال گذشته با اعتبار 4 میلیارد و 623 میلیون ریال اقدام به شروع عملیات اجرایی کمپینگ گردشگری «خالدنبی» کرده است که در سال گذشته عملیات خاکبرداری، تسطیح محوطه و آماده‌سازی بستر محوطه کمپینگ اجرا شده است.
تجری یادآور شد: این اداره‌کل در سنوات قبل محوطه‌سازی و مبلمان بتنی طرح چوب، احداث 6 واحد زائرسرا به‌همراه تاسیسات مورد نیاز، اجرای دیواره سنگی، احداث سرویس بهداشتی، روشنایی مسیر، خاکبرداری و زیرسازی محور به‌طول 6 کیلومتر، فنس‌کشی و حصارکشی گورستان خالدنبی، آبرسانی به گورستان، زیرسازی و اجرای بیس به‌طول سه کیلومتر، اجرای سنگ‌فرش مسیر دسترسی به گورستان به‌طول حدود 800 متر، روشنایی محوطه گورستان با سیستم انرژی خورشیدی، روشنایی محوطه سایت «عالم بابا»، خاکبرداری و خاکریزی و آماده‌سازی محوطه کمپینگ گردشگری «خالدنبی» را با اعتبار حدود 23 میلیارد ریال در این منطقه گردشگری اجرایی کرده است.

انتهای پیام/2307/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول