اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در شاهرود

رئیس ستاد مردمی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهید حاج قاسم سلیمانی شاهرود از آغاز مرحله دوم این رزمایش با رمز «یا مولا علی ابن ابی‌طالب (ع)» در این شهرستان خبر داد.

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در شاهرود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به آغاز دومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با رمز «یا مولا علی ابن ابی‌طالب (ع)» در شهرستان شاهرود، اظهار کرد: این مرحله از رزمایش در سه بازه زمانی، عید قربان تا غدیر، دهه نخست ماه محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

امام جمعه شاهرود با اشاره به محورهای اصلی خدمات قابل‌ارائه گفت: در این مرحله خدماتی همچون تهیه جهیزیه، بسته‌های معیشتی، قربانی، توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر، کمک‌های نقدی، اعطای وام و... ارائه می‌شود.

امینی با تأکید بر همراهی و همکاری مردم نوع‌دوست همچون مرحله نخست این رزمایش، شماره‌حساب‌های قرارگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان شاهرود را بیان کرد و افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۳۵۲۹۳۴۵۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۵۵۹۹۷۸۶ به نام قرارگاه مردمی شهید سلیمانی شهرستان شاهرود واریز کنند.

وی با تأکید بر تبعیت از امر ولایت‌فقیه در تحقق کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند، از همه مردم خواست در این امر مهم مشارکت کنند و وحدت، همدلی و نوع‌دوستی خود را مانند گذشته به رخ جهانیان بکشند تا بتوان با عبور از سختی‌های امروز به آسایش فردا رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول