اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دانشگاه پیام نور آزمون های پژوهشکده بیمه را الکترونیکی برگزار می کند

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نوربا بیان اینکه آزمون های سال 99 پژوهشکده بیمه به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود، گفت: مرحله اول و دوم آزمون های این پژوهشکده به ترتیب در 34 و 27 مرکز دانشگاه پیام نور برگزار شد.

دانشگاه پیام نور آزمون های پژوهشکده بیمه را الکترونیکی برگزار می کند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، بهنوش سلیم بهرامی  رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه آزمون های سال ۹۹ پژوهشکده بیمه به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود، گفت: مرحله اول و دوم آزمون های این پژوهشکده به ترتیب در ۳۴ و ۲۷ مرکز دانشگاه پیام نور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای آزمون ها در استانهایی خواهد بود که در اطلاعیه های ستاد ملی کرونا مجاز به برگزاری آزمون های حضوری باشد، افزود: دانشگاه پیام نور دارای زیرساخت های غنی الکترونیکی است که می تواند به تمامی مجموعه هایی که آزمون های متمرکز برگزار می کنند، خدمات الکترونیکی ارائه کند.

سلیم بهرامی با اشاره به رضایت داوطلبان از نحوه برگزاری آزمونها، افزود: آزمون به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود و داوطلبان به محض زدن کلید پایان آزمون، امکان مشاهده نمره و نتیجه آزمون را خواهند داشت.

وی با تاکید به تقویم زمان برگزاری آزمون های پژوهشکده بیمه اظهار داشت: آزمون های باقیمانده این پژوهشکده بر اساس زمان بندی و در نهایت دقت و سلامت در ماه های شهریور، مهر، آبان، آذر، دی و بهمن برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول