اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وام معوق بانک ملی بعد از 10 سال، توسط سازمان همیاری تسویه شد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان گفت: تسهیلات معوق این سازمان به بانک ملی بعد از گذشت یک دهه، به صورت یکجا و کامل بازپرداخت شد.

وام معوق بانک ملی بعد از 10 سال، توسط سازمان همیاری تسویه شد

سعید امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حل و فصل قطعی مشکلات انتقال یافته از سنوات گذشته در سازمان همیاری شهرداری‌های استان، تسهیلات معوق این سازمان به بانک ملی بعد از گذشت یک دهه، به صورت یکجا و کامل بازپرداخت شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان با بیان اینکه بر اساس پیگیری‌های موثر، هدفمند و برنامه‌ریزی عملی و قانونی برای تامین منابع مالی و کار چند بعدی حقوقی و با احیای منابع از دست رفته است، گفت: خوشبختانه وام معوق بانک ملی پس از یک دهه به صورت نقدی و یکجا توسط این سازمان، تسویه حساب شد.

وی با بیان اینکه این مهم پس از پیگیری‌های متعدد، شفاف و حقوقی با ذی‌نفعان پرونده و احیای منابع و دارایی‌های از دست رفته محقق شده است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و کار جهادی و با تامین منابع مالی مورد نیاز با باز پرداخت یکجا و نقدی وام معوق بیش از 30 میلیارد ریالی به بانک ملی،  پرونده‌ای که به مدت 10 سال بلاتکلیف و مبهم باقی مانده بود، به طور کامل و روشن حل و فصل شد و با حل این موضوع یکی دیگر از موانع مهم پیش روی حرکت اقتصادی سازمان مرتفع شد.

گفتنی است، در سال گذشته نیز پرونده مشابه دیگری با بانک تجارت استان حل و فصل شده بود و بدین طریق از سال گذشته تا کنون، دو پرونده مهم سنواتی بانکی که به مدت 10 سال بلاتکلیف و راکد بودند بطور کامل  حل و فصل شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول