اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رونق‌بخشی به «ازدواج آسان» توسط بنیاد بین‌المللی غدیر در فارس

همزمان با سالروز ازدواج آسمانی مولی‌الموحدین امیرالمومنین (ع) و ریحانة النبی فاطمه زهرا (س)، به همت بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس و همکاری آستان احمدی و محمدی (ع) مراسم عقد و ازدواج ۱۴ زوج جوان برگزار شد.

رونق‌بخشی به «ازدواج آسان» توسط بنیاد بین‌المللی غدیر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با سالروز ازدواج آسمانی مولی الموحدین امیرالمومنین (ع) و ریحانة النبی فاطمه زهرا (س)، به همت بنیاد بین المللی غدیر استان فارس و همکاری آستان احمدی و محمدی (ع) مراسم عقد و ازدواج ۱۴ زوج در آستان احمدی(ع)، با مهریه مشترک ۱۴ سکه بهار آزادی، یک جلد کلام الله مجید، یک جلد نهج البلاغه و یک جلد خطبه غدیر برگزار شد.

این مراسم امروز در حرم احمدبن موسی(ع) با حضور زوج‌های جوان و با خطبه‌خوانی آیت الله دژکام تولیت آستان احمدی(ع) و نماینده ولی فقیه در فارس و تعدادی از ائمه جمعه شهرستانها برگزار شد.

ساده‌زیستی و تسهیل امر ازدواج از طرف جوانان و خانواده‌ها همچنین الگوسازی از سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

در این مراسم هدایایی از طرف بنیاد غدیر و حرم مطهر به زوجین جوان اهدا شد.

انتهای پیام/ س/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول