اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در سالن‌های کنفرانس شرکت برق منطقه‌ای گیلان و به‌صورت ویدئو کنفرانسی برگزار و داراب زاده به‌عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان منصوب و از تلاش‌های بلبل آبادی تقدیر شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در سالن‌های کنفرانس شرکت توانیر و شرکت برق منطقه‌ای گیلان و به‌صورت ویدئو کنفرانسی با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و محمدحسن متولی زاده رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد.

محمدحسن متولی زاده رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم با تأکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها اظهار کرد: موضوع بحث فرسودگی شبکه برق در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکان مدنظر قرار بگیرد و با جدیت پیگیری و دنبال شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان نیز با بیان اینکه در این استان اهتمام ویژه‌ای در راستای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام وجود دارد، اظهار کرد: در شرایط خاص امروز، باید به مشارکت بخش خصوصی بیش‌ازپیش توجه داشته باشیم و خواهان مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی هستیم.

کیمیا تنهایی با بیان اینکه در بخش اصلاح شبکه‌های فرسوده، انتظار می‌رود که نگاه ویژه‌ای به استان گیلان شود، گفت: با اصلاح شبکه‌های فرسوده می‌توان صرفه‌جویی مادی خوبی را شاهد بود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی نیز با اشاره به انتصاب داراب زاده که از طریق فراخوان و شایسته گزینی صورت گرفت، اظهار کرد: انجام کار تیمی، همکاری و هماهنگی با مسؤولان استان، به‌ویژه استانداری، توزیع نیروی برق گیلان، نیروگاه‌ها و نمایندگان مردم شریف باید از اولویت‌های کاری باشد.

به گفته همایون حائری، اولویت‌بندی و اهتمام ویژه جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باید مدنظر قرار بگیرد، چراکه اگر پروژه‌ها به‌موقع به اتمام نرسد هزینه‌های جانبی زیادی را تحمیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص استان گیلان، ضروری است با انجام کارهای مهندسی مجدد و ارزیابی‌های لازم، تاب‌آوری شبکه‌های موجود را افزایش دهیم تا در مواقع بحران مثل برف، سیل و غیره مردم دچار مشکل نشوند، تصریح کرد: ازجمله این کارها که اثرات بسیار خوبی داشت استفاده از کابل خود نگه‌دار توسط شرکت توزیع نیروی برق گیلان بود که در کاهش مشکلات استان نقش بسزایی داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان نیز با بیان اینکه در دوران سرپرستی در گام نخست با مشکلات ناشی از بارش سنگین برف و ویروس کرونا مواجه بودیم و شرایط بسیار سختی را تجربه کردیم، اظهار کرد: اما این مشکلات هیچ خللی در مأموریت و انجام وظایف ما ایجاد نکرد و باروحیه مثال‌زدنی همکاران  نسبت به انجام وظایف خود اقدام کردیم.

بهمن داراب زاده با اشاره به تمهیدات لازم برای عبور از پیک‌بار مصرف برق گفت: با توجه به گرمای پیش رو و پیش‌بینی‌های انجام‌شده در خصوص وضعیت هوا، به‌منظور عبور از پیک‌بار جلسات متعددی برگزار شد و نقاط آسیب‌پذیر احصا و شناسایی‌شده که پس از مشخص شدن وضعیت شبکه، ۱۰ پروژه مهم تعریف شد که اغلب آن‌ها قبل از پیک‌بار تابستان سال جاری به بهره‌برداری رسید و دو پروژه دیگر هم در هفته‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید. 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه در راستای افزایش ظرفیت پست‌ها، تقویت شبکه و افزایش ضریب پایداری در مناطق رشت، آستانه، فومن، لشت نشاء، انزلی، لوشان، هشتپر و تولم شهر پروژه‌های خوبی اجرا شد، افزود: نتیجه این اقدامات موجب صرفه‌جویی ۱۰۰ درصدی منابع مالی شده و همچنین موجب شد تا مشترکان تیرماه سال جاری را بدون خاموشی سپری کنند. 

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم استان گیلان برای گذر از پیک‌بار امسال بیان کرد: خوشبختانه با همکاری مشترکان، توانستیم تیرماه امسال را بدون خاموشی سپری کنیم و با ۱۰ درصد مدیریت مصرف و تداوم تعامل خوب و سازنده مردم استان، می‌توانیم تابستان امسال را با موفقیت پشت سر بگذاریم. 

مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه‌ای گیلان نیز با اشاره به ‌موقعیت استان گیلان که با چالش‌ها و مشکلات خاص خودش روبه‌رو است، اظهار کرد: با کمک، همدلی و تلاش کارکنان شرکت برق گیلان شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلفی بودیم و به‌صراحت می‌توان گفت هرماه یک افتخار در زمینه‌های مختلف، فنی، فرهنگی، مالی و ورزشی به کارنامه شرکت برق گیلان افزوده‌شده است.

عظیم بلبل آبادی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام‌شده در ماه‌های گذشته گفت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی توانستیم ۳۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌های مالیاتی شرکت را رفع اثر کنیم که این اقدام در نوع خود به‌عنوان یک حرکت مهم و ارزنده برای پیشبرد اهداف شرکت و ارائه خدمات مطلوب به مردم تلقی می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول