اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع بیش از ۴ هزار بسته حمایتی به همت محله اسلامی آرادان

مدیر محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) شهرستان آرادان از توزیع بیش از چهار هزار بسته حمایتی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد.

توزیع بیش از ۴ هزار بسته حمایتی به همت محله اسلامی آرادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، وحید پورچه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه توسط محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) شهرستان آرادان آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم مانند مرحله نخست شاهد اجرای یک رزمایش منسجم و بسیار خوب باشیم.

وی افزود: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا در کشور، ضروری است افرادی که از لحاظ مالی در شرایط بهتری قرار دارند به یاری قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بشتابند و در این شرایط دشوار، آن‌ها را یاری کنند.

مدیر محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) شهرستان آرادان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، بیش از چهار هزار بسته حمایتی شامل اقلام غذایی ضروری ازجمله برنج، روغن، گوشت و مرغ، تن ماهی، قند، چای و شکر، ماکارونی و ... بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر محله اسلامی این شهرستان توزیع شد.

پورچه ضمن تقدیر از کمک و مساعدت خیران و اعضای شورای محله اسلامی، تصریح کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های حمایتی، بیش از هشت هزار پرس غذای گرم توسط محله اسلامی و با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران نیکوکار، طبخ و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی یادآور شد: همچنین مواد اولیه تولید بیش از پنج هزار عدد ماسک صورت توسط کمیته بانوان محله اسلامی تهیه و پس از دوخت، ضدعفونی و بسته‌بندی بین اقشار مختلف مردم شامل اصناف و بازاریان، کادر درمانی، کارمندان ادارات، بسیجیان و ... توزیع شد.

مدیر محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) شهرستان آرادان تأکید کرد: امیدواریم در مرحله دوم این رزمایش نیز مانند مرحله نخست شاهد انسجام و اتحاد مردم کشورمان باشیم تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم و به روال زندگی عادی و روزمره برگردیم و تحقق این مهم جز با رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی میسر نخواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول