اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آقای نماینده اعتراض و توضیح با فرافکنی و توهین متفاوت است

متأسفانه امروز استان گیلان در نشست شورای اداری استان، شاهد اعتراض ناهنجار نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا به نماینده ولی‌فقیه در گیلان به شکل نامیمونی بود.

آقای نماینده اعتراض و توضیح با فرافکنی و توهین متفاوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سومین جلسه شورای اداری استان گیلان صبح امروز با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در گیلان،اعضای مجمع نمایندگان گیلان و استاندار در سالن غدیر با حواشی تلخی برگزار شد.

 خروج آیت‌الله رسول فلاحتی از نشست شورای اداری پس از اتمام بیانات خود، با واکنش شدیداللحن نماینده شهرستان صومعه‌سرا همراه بود.

فارغ از دلیل چرایی اعتراض سید کاظم دل‌خوش اباتری به خروج آیت‌الله فلاحتی، نوع برخورد و شیوه بیان خارج از چارچوب وی رویه‌ای نادرست را بنا نهاده و شخصی که خود به‌عنوان قانون‌گذار باید از مجاری قانونی رسیدگی و پاسخگویی را با زبان قانون و مستدلاً دنبال کند دست به دامان این فرافکنی شده است.

جناب دل‌خوش باید در نظر داشته باشید که پاسخگویی با فرافکنی متفاوت است آنچه امروز از شما در جلسه شورای اداری دیده شد رفتاری خارج از عرف بود درحالی‌که در برابر رفتار دور از شأن، نماینده ولی‌فقیه متواضعانه سکوت کرده و جلسه را ترک کرد و در مقابل نیز چند تن از همکاران شما در مجلس و همچنین استاندار گیلان به‌طور مستقیم و تلویحی نسبت به اظهارت جنابعالی واکنش نشان دادند.

 آنچه امروز در مقابل چشمان همه اتفاق افتاد مسئله‌ای نیست که با یک اظهارنظر قابل کتمان باشد و این را هم بدانید که شما به‌عنوان نماینده هزاران تن از مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجامع مختلف حضور پیدا می‌کنید پس طبیعی است که باید به‌دوراز هیجانات و با تکیه با بر رویه منطقی هم اظهارنظر کرده و هم موضع‌گیری کنید.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول