اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات ضد آمریکایی مردم در شرق سوریه ادامه دارد

استان الحسکه در شمال شرق سوریه که رفتارهای نظامیان آمریکا و ترکیه اهالی آنجا را به ستوه آورده است، امروز نیز شاهد برپایی یک تجمع علیه اشغالگری و تحریم‌های آمریکا بود.

تظاهرات ضد آمریکایی مردم در شرق سوریه ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم روستای «الوطوطیه» از توابع شهر القامشلی در استان الحسکه سوریه با برپایی یک تجمع ملی و درخواست برای خروج نظامیان اشغالگر آمریکا و ترکیه تحریم‌های یکجابه تحمیلی علیه کشورشان را محکوم کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در ادامه اعتراضات مناطق مختلف استان الحسکه به اشغالگری نظامیان آمریکا و ترکیه در آنجا مردم روستای الوطوطیه در جنوب شهر القامشلی هم امروز یک تجمع ملی برپا کردند.

شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهایی رفتارهای رژیم اشغالگر آمریکا و ترکیه در منطقه جزیره در شرق سوریه را محکوم کردند و گفتند آمریکایی‌ها با سرقت نظام‌مند نفت سوریه و دیگر ثروت‌ها و محصولات کشاورزی، مردم این منطقه را از قوت روزانه خود محروم کرده‌اند تا آنها را وادار به کوچ کردن از خاک و خانه خود کرده و اموال آنها را به تصرف خود درآورند.

 

 

مردم الوطوطیه اعم از زن و مرد، کودک و سالخورده که در این تجمع حضور داشتند تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه را هم محکوم و تاکید کردند که تحت هیچ فشاری از اصول خود در دفاع از دولت و کشورشان برنمی‌دارند.

این روستا هفته پیش  هم شاهد برپایی تجمع مشابهی در محکومیت اشغالگری آمریکا و ترکیه و تحریم‌های آمریکا بود و اخیرا هم اهالی روستا راه عبور یک کاروان نظامی آمریکا از این روستا را سد کرده و آن را وادار به بازگشت کردند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول