اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نیاز به فضای ۲ هزار مترمربعی برای توسعه دانشکده فنی و حرفه‌ای سمنان

رئیس کارگروه آموزش عالی بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران گفت: طرح توسعه رشته‌های تحصیلی دانشکده فنی و حرفه‌ای سمنان به فضایی به متراژ دو هزار مترمربع نیاز دارد.

نیاز به فضای ۲ هزار مترمربعی برای توسعه دانشکده فنی و حرفه‌ای سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، داوود مداح ظهر امروز در دیدار اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران با منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: انسان‌های پاسخگو، انسان‌های شریفی هستند و از معاونت عمرانی استاندار نیز به‌واسطه پاسخگویی مستمر و مطلوب به عامه مردم، تقدیر و قدردانی دارم.

وی اضافه کرد: مرکز رشد و توجه به آن در راستای تقویت حوزه فناوری و فراهم کردن زمینه و بستر مناسب برای رشد جوانان فناور سمنان، امری ضروری است.

رئیس کارگروه آموزش عالی بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران بیان کرد: در سفر ستاری، معاون رئیس‌جمهور به استان اعتباری برای خرید ساختمان مرکز رشد در نظر گرفته شد که نیاز است تا در این خصوص رسیدگی صورت گیرد.

مداح افزود: اقدامات و کارهای خوبی در دانشکده فنی و حرفه‌ای سمنان صورت گرفته که در حال حاضر برای طرح توسعه رشته‌های تحصیلی نیاز به فضا به متراژ ۲ هزار مترمربع دارد که تقاضا داریم تا به این مهم توجه صورت گیرد.

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران نیز در این دیدار اظهار کرد: همه بر این عقیده هستند که معاونت عمرانی استانداری تلاش مطلوبی داشته و این تلاش جای قدردانی دارد.

جعفر میرصناعی با بیان اینکه زیبایی‌های اقدامات و تلاش‌های شما در مسند معاونت عمرانی مشهود و قابل‌درک است، اضافه کرد: امروز نیز در این جلسه با رغبت و میل قلبی به‌منظور قدردانی از تلاش‌های شما حضور پیدا کردیم.

وی ادامه داد: این بنیاد از نخبگان و فرهنگیان سمنان تشکیل شده است و همواره با نگاه تخصصی و دید تحلیلی پیگیر موارد و مسائل هستند.

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران تأکید کرد: این جلسات به‌صورت فصلی با عنایت معاون عمرانی استاندار سمنان برگزار می‌شود تا بتوانیم در آینده خبرهای خوش بیشتری را به سمع و نظر مردم برسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول