اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشت آقای گل جهان به اصفهان / شمسایی، سرمربی گیتی‌پسند شد

وحید شمسایی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و آقای گل جهان به عنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان معرفی شد.

بازگشت آقای گل جهان به اصفهان / شمسایی، سرمربی گیتی‌پسند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید شمسایی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و آقای گل جهان به عنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان معرفی شد.

شمسایی، در سال‌های گذشته در خدمت تیم فولاد ماهان اصفهان بود و توانست با این تیم به عنوان مختلف کشوری و بین المللی دست یابد از همین رو در دل هواداران فوتسال اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، از ابتدای سال جاری وی اعلام کرده بود که پس از دوری 2 سال قصد بازگشت عرصه مربیگری را دارد، در ابتدا عنوان شده بود که وی در تهران تیم داری خواهد کرد اما مدیران گیتی‌پسند تواستند وی را به اصفهان منتقل کنند.

شمسایی شاید یکی از پرافتخار ترین و به نوعی برند فوتسال کشور باشد و برای دومین بار است که وی در ترکیب گیتی‌پسند قرار می‌گیرد؛ ناکامی دوسال این باشگاه سبب شد که آنان برای جبران نتایج دو سال گذشته خود دست به شکار شاه ماهی بزنند تا بتوانند در فصل جاری به عنوان قهرمانی دست یابند.

با توجه به حضور شمسایی در تیم گیتی‌پسند به احتمال فراوان ترکیب این تیم دچار تغییرات اساسی خواهد شد و چند تن از بازیکنان اصلی فعلی تیم را ترک و بازیکنان جدیدی به این اضافه خواهد شد؛ سرمربی جدید سرخ‌پوشان با توجه به رابطه نزدیک با اکثر بازیکنان ستاره فوتسال کشور می‌تواند به راحتی تیمی قوی و قدرتمند را راهی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور کنند.

وحید شمسایی که اغلب به عنوان مربی_بازیکن در طی سال‌های گذشته فعالیت می‌کرد هنوز در خصوص اینکه امسال با دنیای بازیکنی خداحافظی خواهد کرد و یا خیر صحبتی نکرده است؛ باشگاه گیتی‌پسند بلافاصله پس از انتشار خبر منعقد شدن قرارداد شمسایی با این باشگاه از زحمات سرمربی سابق خود یعنی حمید بی‌غم تشکر کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول