اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

خواننده آمریکایی هم به جرم توئیت ضد یهود اخراج شد!

«وایلی» خواننده بریتانیایی موسیقی رپ پس از اظهارات ضد یهود در توئیتر توسط مدیر و ناشرش اخراج شد.

خواننده آمریکایی هم به جرم توئیت ضد یهود اخراج شد!

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «وایلی» رپر بریتانیایی پس از انتشار یک سری توییت های ضد یهودی توسط مدیر خود، «جان وولف» و توزیع کننده «ADA» کنار گذاشته شد.

 

وایلی که نام واقعی وی «ریچارد کایلی کووی جونیور» است، در انگلیس به عنوان «پدرخوانده گریم»(Godfather of Grime) شناخته می شود، سبکی از موسیقی الکترونیکی پرشکوه که در اوایل دهه ۲۰۰۰ در لندن سرچشمه گرفت.

یکی از توئیت های وی این بود که یهودیان را با «Ku Klux Klan» گروهی آمریکایی با دیدگاههای افراطی نفرت پراکنی و نژاد پرست که بیشتر بر علیه سیاهان آفریقا و دیگر قومیت ها و ملیت های آسیایی فعالیت می کنند، مقایسه کرده بود.


این خواننده در این توئیت در مورد یهودیان نوشته: در واقع دو دسته از افراد هستند که هیچ کس نمی خواهد با آن ها در بیافتد. «یهودیان» و «نژادپرستان افراطی KKK» البته ۲۰ سال باید با این ها سر و کار داشته باشید تا متوجه این قضیه شوید.»

 

پلیس متروپولیتن در پاسخ به توجیه وایلی در رسانه های اجتماعی نوشت: ما گزارش های متعددی در رابطه با توئیت های ضد یهودی او که در رسانه های اجتماعی منتشر شده، دریافت کرده ایم. پلیس متروپولیتن تمام این گزارش ها را بسیار جدی می گیرد. مطالب مربوطه نیز در حال ارزیابی هستند.


در یکی از توئیت های وایلی در ۲۴ جولای او یهودیان را با گروه نژادپرست افراطی «KKK» مقایسه کرده بود که با زندانیان یهودی برخورد خیلی متفاوتی نسبت به هر انسانی دیگر با آن ها می شود چه در بیمارستان و چه در ایستگاههای پلیس!

 

جان وولف مدیر و سرمایه گذار این خواننده در توئیتر تایید کرد که ارتباطش را با وایلی بخاطر سخنان ضد یهودی اش قطع کرده و نوشت: به دنبال توئیت های ضد یهودی امروز وایلی، ما در شرکت « @A_ListMGMT » تمام ارتباطاتمان را با او قطع کردیم. هیچ جایی در جامعه برای ضد یهودها وجود ندارد!

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول