اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

پلاسکو بدون پارکینگ تا پایان سال تکمیل می‌شود/ اختلاف با شهرداری رفع شد

رئیس بنیاد مستضفان با بیان اینکه 200 میلیارد تومان در پلاسکو هزینه شده است، گفت: ساختمان پلاسکو بدون پارکینگ ساخته می‌شود و تا پایان سال تحویل خواهد شد.

پلاسکو بدون پارکینگ تا پایان سال تکمیل می‌شود/ اختلاف با شهرداری رفع شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدپرویز فتاح امروز در حاشیه نشست خبری ارائه گزارش عملکرد یکساله درباره ساختمان پلاسکو و آخرین جزئیات تکمیل آن اظهار داشت: زمانی که من به بنیاد آمدم، ساختمان در پی مانده بود اما امروز مشکلات پلاسکو حل شده است. اختلافات با کسبه و شهرداری نیز حل شده است. 

رئیس بنیاد مستضفان ادامه داد: با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران جلساتی داشتیم، نهایتاً موضوع پلاسکو به شورای عالی معماری و شهرسازی رفت و مصوبه گرفت و این مصوبه فصل‌الخطاب شد.

فتاح ادامه داد: نخواستیم در پلاسکو کار به کندی پیش برود. بیست و چهارساعته در پلاسکو فعال بودیم. نمای پلاسکو هم تأئید شد و به زودی نصب می‌شود.

وی افزود: اختلافاتی در مورد پارکینگ پلاسکو وجود داشت، ما گفتیم پلاسکو اول پارکینگ نداشته است و اگر بخواهیم پارکینگ تأمین کنیم، تعداد مغازه‌ها کم می‌شود.

وی با اشاره به حل اختلافات با شهرداری تهران گفت: شهردار منطقه 12 اعلام کرده است به زودی پروانه پلاسکو تأیید می‌شود و از تخلف خارج شده است. مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی این است که پلاسکو بدون پارکینگ ساخته شود و ما موظف به بازسازی پارکینگ متروکه پروانه در کنار ساختمان پلاسکو شدیم که آن را مقاوم‌سازی و نوسازی می‌کنیم و تحویل شهرداری می‌دهیم.

فتاح افزود: البته به شهرداری پیشنهاد دادیم هزینه بازسازی را به آنها بدهیم و خودشان این کار را انجام دهند. 

فتاح گفت: 200 میلیارد تومان در پلاسکو هزینه کردیم در حالی که این وظیفه ما نبود؛ اما به هر حال 300 نفر از کسبه ذینفع‌ هستند.

وی گفت: به زودی با شهردار تهران در محل پلاسکو حضور می‌یابیم و اعلام می‌کنیم که مشکل رفع شده است و اختلاف‌نظر نداریم و امیدواریم پلاسکو تا پایان سال تکمیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول