به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من» هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راهاندازی شده است و در سریعترین زمان به پیگیری موارد اعلامی میپردازد.
«قطعی مکرر تلفن ثابت در اهواز» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.
رحیم فلاحزاده مدیرعامل مخابرات منطقه خوزستان در این رابطه در گفتوگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه طبق دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران، میزان سقف اعتبار تلفن ثابت مشترکان مبلغ 50 هزار تومان بوده است، اظهار کرد: شرکت مخابرات منطقه خوزستان در جهت مشتری مداری و به منظور مدیریت هزینهها توسط مشترک، پس از مصرف 80 درصد از میزان اعتبار، با ارسال پیامک به تلفن همراه معرفی شده در سامانه مشترکین تلفن ثابت و تماس از طریق سامانه 2000 به مشترک میزان بدهی جهت یادآوری اطلاعرسانی میشود.
وی افزود: درصورتی که میزان هزینه تلفن ثابت مشترک به سقف 50 هزار تومان برسد و مشترک اقدام به پرداخت هزینه نکند تلفن به صورت خودکار قطع یکطرفه میشود.
مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه خوزستان گفت: مشترک مورد نظر پس از پرداخت مبلغ میان دوره از درگاههای معرفی شده از قبیل تماس با سامانه 2000 و یا گرفتن کد دستوری #2020* با تلفن همراه و... تلفن به صورت خودکار وصل خواهد شد.
فلاح زاده بیان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در بازه زمانی اسفند ماه 98 تا خرداد سال جاری هیچ گونه قطع تلفنی بابت بدهی توسط شرکت مخابرات صورت نگرفت.
وی افزود: در صورت عدم پرداخت بدهی توسط مشترک معمولاً از تاریخ 25 هر ماه، به مشترک اخطار میدهیم، درصورت عدم پرداخت تلفن یکطرفه میشود و پس از یک بازه زمانی تلفن قطع میشود.
فلاحزاده با بیان اینکه شهروندان برای قطعی تلفن ثابت به دفاتر پیشخوان مراجعه نمیکنند، بیان کرد: چنانچه بحث خرابی و فنی تلفن ثابت مطرح باشد معمولاً مردم شماره 20117 را شمارهگیری میکنند تا مشکل رفع شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، در مجموع یک میلیون تلفن ثابت فعال در خوزستان وجود دارد که سهم اهواز از این تعداد 340 هزار خط ثابت است.
انتهای پیام/