اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۲۵ نوع کالای دارای قابلیت داخلی‌سازی شناسایی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۲۵ نوع کالا شناسایی شده که می‌تواند داخلی سازی شود و کالاهایی که ارزبری داشته، شناسایی شده‌اند.

۱۲۵ نوع کالای دارای قابلیت داخلی‌سازی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی اصفهانی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: وزارت صمت چهار برنامه راهبردی و اساسی دارد که پیگیری می‌شود.

او اضافه کرد: جهش تولید، راه‌اندازی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه صادرات، مدیریت و کنترل واردات و مدیریت و تنظیم بازار از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم وزارت صمت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ۳۶ نوع کالا افزایش موجودی داشته است و در شرایط کنونی بالغ بر ۱۰۰ نوع کالا شناسایی شده است که باید ساخت داخل شوند و نباید وارد شود.

اصفهانی بیان کرد: ۱۲۵ نوع کالا شناسایی شده که می‌تواند داخلی سازی شود و کالاهایی که ارزبری داشته‌اند، شناسایی شده و در جهت ساخت داخل تمهیداتی اندیشیده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز اظهار کرد: وزارت صمت در زمینه اشتغال جوانان تدابیر ویژه‌ای بیندیشد؛ با حضور مدرس در وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتفاقات و کارهای خوبی در این زمینه انجام گرفته و جای تقدیر دارد.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ادامه داد: وزارت صمت از نظر تجارت در بازار نقش تأثیرگذاری دارد و در جهت رفع گرانی‌ها و اختلاف قیمت‌ها باید قدم‌های بیشتری برداشته شود تا مردم خوشحال شوند.

او گفت: مردم انقلاب کردند و امید به این انقلاب و کارگزاران دارند و نباید مردم را فراموش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: مردم با اتحادی که داشتند، جنگ تحمیلی را پیش بردند و با این اتحاد این مشکلات موجود نیز قابل حل است.

انتهای پیام/2249/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول