اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ارزیابی پایانی از نخستین ترم غیرحضوری در دانشگاه ها/ وضعیت آموزشی، رفاهی و پژوهشی در دومین ترم مجازی ارتقا می یابد

نیم سال تحصیلی مهر 99 به شکل تلفیق حضوری و مجازی برگزار می شود، یک مقام مسئول در وزارت علوم می گوید: قطعا شاهد مدیریت بهتری در وضعیت آموزشی، رفاهی و پژوهشی در ترم آینده خواهیم بود.

ارزیابی پایانی از نخستین ترم غیرحضوری در دانشگاه ها/ وضعیت آموزشی، رفاهی و پژوهشی در دومین ترم مجازی ارتقا می یابد

علیرضا عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره ارزیابی پایانی از نخستین ترم مجازی در دانشگاه ها و آماده شدن دانشگاه ها برای آغاز ترم جدید تحصیلی، اظهارداشت: چالش و تجربه های دانشگاه ها در نخستین ترم کرونایی توسط دانشگاه ها به اشتراک گذاشته شد و تلاش شد تا با هم افزایی دستاوردها، دانشگاه ها برای آغاز ترم مهرماه آماده شوند.

وی گفت: در نیم سال دوم امسال، دانشگاه ها بدون تجربه قبلی و آمادگی پیشین وارد شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا شدند و با تجربه ای که در این ترم به دست آمده، قطعا در ترم آینده شرایط از هر نظر بهتر خواهد بود.

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: با تجربه ای که در ترم بهمن به دست آمد قطعا شاهد مدیریت بهتری در امور کلاس های آموزشی، خوابگاه، تغذیه، کلاس های عملی و پژوهش های تحصیلات تکمیلی در ترم مهر دانشگاه ها خواهیم بود. 

عبداللهی نژاد گفت: نیم سال تحصیلی آینده قرار است به شکل تلفیق حضوری و مجازی برگزار شود و ترم تحصیلی جدید هم تقریبا از نیمه شهریور ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول