اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نماینده معین برای پیشرفت آستانه‌اشرفیه بکوشد

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با ابراز خرسندی از انتخاب فرخی، به‌عنوان نماینده معین شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به روحیه جهادی که ایشان دارند از آقای فرخی درخواست دارم برای پیشرفت آستانه تلاش کرده و نامی نیکی را از خود به‌جا بگذارند.

نماینده معین برای پیشرفت آستانه‌اشرفیه بکوشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آستانه‌اشرفیه در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان با بیان اینکه خدمت کردن به مردم یک نعمت الهی برای مسؤولان است، اظهار کرد: کسی که در جمهوری اسلامی پست و مقامی را قبول می‌کند باید بداند که این‌یک فرصت فوق‌العاده است و باید خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با تأکید بر بینش بالای سیاسی مردم در جمهوری اسلامی گفت: مردم خدمت صادقانه و غیر صادقانه را به‌خوبی تشخیص می‌دهند و اگر مسؤولان به‌خوبی و با اخلاص برای مردم تلاش کنند ولی‌نعمتان نظام قدردان آن‌ها خواهند بود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با ابراز خرسندی از انتخاب فرخی، به‌عنوان نماینده معین شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به روحیه جهادی که ایشان دارند از آقای فرخی درخواست دارم  برای پیشرفت آستانه تلاش کرده و نامی نیکی را از خود به‌جا بگذارند.

امانت‌دار مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس هستم

نماینده معین مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از انتخاب خود به‌عنوان نماینده معین این شهرستان اظهار کرد: بنده امانت‌دار مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هستم و از هیچ تلاشی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در این شهرستان دریغ نکرده و در این راه از ظرفیت همه مسؤولان شهرستانی استفاده خواهم کرد.

رسول فرخی توجه به مباحث فرهنگی را یکی محوری‌ترین اصول در کشور دانست و کفت: مجلس و دولت در این شرایط تحریم باید با یکدیگر در تعامل باشند تا مشکلات کشور در این سخت رفع شده و مردم با آرامش به زندگی خود ادامه دهند و این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به مجلس به آن اشاره کردند.

وی با اذعان به اینکه در گام دوم انقلاب آزمون‌وخطا در کشور باید کاهش پیدا کند، تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار باید بین همه مسؤولان اتحاد وجود داشته باشد و برای تحقق این امر و رسیدن به گام دوم انقلاب خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های مدیران در گام دوم انقلاب بیان کرد: انقلابی گری، پاک دستی، جهادی بودن، تلاش برای حفظ بیت‌المال، مقتدر بودن، برنامه‌ریزی مناسب و شایسته‌سالاری ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران در طراز انقلاب است.

فرخی با تأکید بر کارایی اجرایی پایین مدیران در کشور افزود: ما در سطح کشور سه نوع مدیر با ویژگی‌های کارایی، اثربخشی و بهره‌وری داریم که باید کار این مدیران با خروجی همراه باشد اما متأسفانه خروجی مدیران در کشور پایین است.

وی نگاه سیاسی در حل مشکلات مردم را یک معضل دانست و بیان کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و معیشتی خود به سر برده و باید تمامی برای حل مشکلات از همه توان در کشور استفاده کنیم که لازمه انجام این کار دوری از نگاه‌های سیاسی در حل مشکلات مردم است.

نماینده معین مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با درخواست از رؤسای ادارات برای اعلام مشکلات خود به فرمانداری آستانه‌اشرفیه گفت: مدیران شهرستانی باید مشکلات و میزان اعتباری خود برای تکمیل پروژه را اعلام کرده و آن را به فرمانداری اعلام کنیم تا بتوان آن را تکمیل کرد.

تکمیل پل کابلی آستانه‌اشرفیه تا دهه فجر

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه با اشاره به مستعد بودن این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی اظهار کرد: آستانه‌اشرفیه دارای ویژگی‌های خوبی در حوزه‌های کشاورزی و اقتصادی است و از طرفی چهارمین شهر مذهبی در کشور است که با ۱۰۵ هزار نفر جمیعت دارای ظرفیت خوبی در عرصه‌های مختلف است که باید مسؤولان برای نمایان شدن این ویژگی‌ها تلاش کنند.

یونس محمودی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه را چهار بانده کردن جاده آستانه به کیاشهر دانست و گفت: اقدامات خوبی در جاده آستانه به کیاشهر انجام‌شده و شاهد پیشرفت‌های فیزیکی خوبی بودیم و نیوجرسی‌های بسیار زیادی نصب‌شده است و امیدوارم با پیگیری‌های ملی توسط مسؤولان این چهار بانده شدن به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پل کابلی شهرستان آستانه‌اشرفیه بیان کرد: مقرر شده بود پل کابلی شهرستان آستانه‌اشرفی در هفته دولت افتتاح شود اما به علت شیوع کرونا پیمانکاران روند ساخت را تعطیل کردند اما اگر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تعیین‌ شده برای این پروژه تخصیص پیدا کند تا دهه فجر شاهد بهره‌برداری از این پل باشیم هرچند تاکنون هفت میلیارد تومان آن محقق شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه نگاه دولت در این شهرستان را تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و جهش تولید دانست و تصریح کرد: ۱۸ میلیارد تومان از کل اعتبارات بودجه‌ای مصوب به آستانه‌اشرفیه در نظر گرفته‌شده است و از این طریق و با بررسی‌های صورت گرفته در کمیسیون برنامه‌وبودجه شهرستان پروژه‌های نیمه‌کاره، جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و پروژه‌های با ۷۰ درصد پیشرفت تکمیل می‌شوند.

محمودی با اذعان به اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی می‌تواند به ایجاد اشتغال در آستانه‌اشرفیه بسیار کمک کند، افزود: ساختمان تأمین اجتماعی در چند ماه گذشته به بهره‌برداری رسید اما با وجود قول‌های داده‌شده این درمانگاه هنوز تجهیز نشده لذا از آقای فرخی درخواست دارم پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا در هفته دولت شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی تبعیت از سیاست‌های ستاد کرونا در کشور را لازم‌الاجرا دانست و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در روز عید قربان فرمودند که بنده تابع تصمیمات ستاد کرونا در خصوصی برگزاری مراسم محرم هستم، تصمیمات ستاد کرونا کشور لازم‌الاجرا است و در شهرستان از این امر محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با قدردانی از تصمیم مجمع نمایندگان استان گیلان درباره انتخاب دکتر فرخی به‌عنوان نماینده معین این شهرستان تصریح کرد: آقای فرخی سابقه مدیریتی بسیار زیادی در حوزه‌های استانی دارد و به‌خوبی با مشکلات شهرستان آستانه‌اشرفیه آشنا هستند بنابراین انتخاب ایشان بسیار می‌تواند به تکمیل پروژه‌های عمرانی در این شهرستان کمک کند لذا انتظار ما از ایشان پیگیری در حوزه ملی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول