اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پارکینگ‌، گاراژ و توقفگاه‌ها در رصد پلیس/ افزایش 40 درصدی کشف خودرو و موتورهای سرقتی

جانشین پلیس آگاهی ناجا از اجرای اولین مرحله طرح عملیاتی کنترل پارکینگ ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این طرح، کشفیات وسایل نقلیه 40 درصد افزایش داشته است.

پارکینگ‌، گاراژ و توقفگاه‌ها در رصد پلیس/  افزایش 40 درصدی کشف خودرو و موتورهای سرقتی

به گزارش خبرگزاری فارس سرهنگ  فرامرز به گذر از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت خودرو با هدف کشف وسایل نقلیه مسروقه و تحت تعقیب در پارکینگ‌ها، گاراژها، توقفگاه‌ها و... به طور همزمان در سراسر کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه در طول مدت اجرای این طرح، تعداد متنابهی انواع خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شده اند، افزود: کشفیات این دوره با مدت مشابه سال قبل با افزایش 40 درصدی مواجه بوده است.  

این مقام انتظامی ادامه داد: این طرح در راستای تشدید مبارزه با سرقت، اعاده اموال مسروقه به مالباختگان و جلب رضایت مردم صورت گرفت و پلیس آگاهی ناجا در سال جاری، طرح های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: شهروندان سعی کنند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ های عمومی یا شخصی پارک کنند; در غیر این صورت، لازم است خودروی خود را به تجهیزات ایمنی (دزدگیر مناسب، قفل پدال، سوئیچ مخفی و...) مجهز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول