اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای طرح ملی تکریم خانواده شهدا از جوار مزار شهیدان در کرمان

در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و از جوار گلزار شهدا و آرامگاه سیدالشهدای مقاومت سپهبد قاسم سلیمانی، طرح سه‌شنبه‌های تکریم برگزار شد.

اجرای طرح ملی تکریم خانواده شهدا از جوار مزار شهیدان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام و حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و از جوار گلزار شهدا و آرامگاه سیدالشهدای مقاومت سپهبد قاسم سلیمانی، طرح سه‌شنبه‌های تکریم برگزار و از مادر شهیدان مجید و حمید انجم شعاع تجلیل و یاد حاجی انجم شعاع جانباز ۵۰ درصد و پدر شهیدان انجم‌شعاع نیز که هفته گذشته به فرزندان شهیدش پیوست، گرامی داشته شد. 

همچنین در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار و به یاد و گرامیداشت شهدای این عرصه از خانواده شهید حسن مصطفوی از شهدای عرصه خبر در کرمان تقدیر به عمل آمد. 

علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین به طرح‌هایی که در مجموعه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به اجرا گذاشته شده اشاره کرد و گفت: سه‌شنبه‌های تکریم به دیدارها و عرض ارادت مسولان به خانواده شهدا نظم و شکل داده است. 

وی افزود: ۷۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی در آستانه چهلمین سال دفاع مقدس و ۱۰ برنامه ویژه اولین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است. 

علیزاده از طرح ملی جشنواره سرود کانونهای فرهنگی هنری مساجد به منظور تولید آثار فاخر در این حوزه خبر داد. 

وی عنوان کرد: سه‌شنبه های تکریم از تیر ماه آغاز شده و تاکنون ۵ شهرستان کرمان، کوهبنان، زرند، بم و شهربابک اجرا شده است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ارتباط عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس با نام و یاد شهید سلیمانی عجین است.‌ 

وی ابراز داشت: استان کرمان، استانی موثر در پاسداری از میهن و نظام و انقلاب اسلامی است که با شهید سلیمانی و انبوهی از جمع رزمندگان و ایثارگران و شهدا با او حضور داشتند، پیوند می‌خورد. 

صالحی یاد شهدای عرصه خبر را نیز گرامی داشت و گفت: خبرنگاری مسولیت پیام رسانی است به گونه‌ای که انسان به حقیقت وصل شده و آن را منتقل کند و پیام خواهانی برای حقیقت بیابد.

وی ابراز داشت: خبرنگاران در مقاطع خاص و ویژه همراه با مسائل اصلی کشور قرار داشتند و از آغاز دفاع مقدس شاهد بودیم که جامعه خبرنگاران و رسانه در کنار مردم قرار گرفت و بخش قابل توجهی از مسئولیت ایام دفاع مقدس را اهالی رسانه به عهده داشتند. 

انتهای پیام/۸۰۰۱۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول