اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در کاشمر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر، از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در این شهرستان هم‌زمان با دهه ولایت با توزیع 800 بسته معیشتی خبر داد.

اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر، علی یعقوبیان در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در محل پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: در این مرحله ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۷۶ میلیون تومان و ۱۵۰ بسته دیگر به ارزش ۴۵میلیون تومان نیز طی هفته آینده بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دهه اول محرم و دهه پایانی صفر نیز اجرایی ‌شود، یادآور شد: در این رزمایش‌ها ضمن شناسایی نیازمندان واقعی، کمک‌های خیرین جمع‌آوری و پس از تهیه کالاهای اساسی نسبت به بسته‌بندی و توزیع آن میان خانواده‌ها اقدام می‌شود.

یعقوبیان همچنین با اشاره به  تهیه و توزیع ۱۲۰ سری جهیزیه طی دو مرحله از ابتدای سال جاری در این شهرستان، ابراز کرد: در سومین مرحله توزیع نیز ۱۵۱ سری جهیزیه به‌صورت مشارکتی که شامل ۷ قلم کالای ایرانی است هم‌زمان با دهه ولایت تحویل زوج‌های جوان می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول