اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه‌اندازی رشته صنایع فرش در دانشگاه آزاد گنبدکاووس/ آماده برگزاری نیم‌سال مجازی هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با اشاره به پیگیری‌های اخیر مسوولان این دانشگاه برای افزایش رشته، گفت: موفق شدیم برای ترم آتی دو رشته جدید را به مجموعه رشته‌های دانشگاه اضافه کنیم.

راه‌اندازی رشته صنایع فرش در دانشگاه آزاد گنبدکاووس/ آماده برگزاری نیم‌سال مجازی هستیم

احمد مهرابیان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر و تبرک این روز به همه مسلمانان، اظهار کرد: در این روزهای مبارک ما نیز عیدی بسیار خوبی برای جوانان و دانشجویان منطقه داریم تا بتوانیم در راستای وظایف خود اقدامات شاخصی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته موفق به اخذ دو رشته جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی شدیم، افزود: با توجه به اینکه گنبدکاووس به عنوان شهر جهانی فرش ترکمن مطرح بوده و در حوزه صنایع دستی به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ کشور شناخته می‌شود رشته صنایع دستی گرایش فرش دستباف را در مقطع کاردانی پیوسته راه‌اندازی کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با تاکید بر اینکه گرایش جدیدی از رشته حقوق را نیز در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این واحد راه‌اندازی کردیم، خاطرنشان کرد: رشته حقوق در گرایش حقوق ثبتی نیز از نیم‌سال تحصیلی نخست سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس فعال می‌شود.

مهرابیان تعداد رشته‌های فعال در مقطع کاردانی را در این دانشگاه 20 رشته عنوان کرد و گفت: 35 رشته در مقطع کارشناسی و 11 رشته در مقطع کارشناسی ارشد هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس فعال بوده و دانشجو جذب می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی به صورت کامل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس فراهم شده است، اضافه کرد: به طور کامل آماده‌ایم تا در صورت عدم بهبود شرایط کرونایی ترم آتی را نیز بدون مشکل و با بهترین امکانات زیرساختی در حوزه وب و با اساتید شاخص به صورت مجازی و آنلاین برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه توسعه فضای آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی و ورزشی در سال‌های در دستور کار ما قرار داشته است، گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس یکی از پیشرفته‌ترین سالن‌های ورزشی چند منظوره، سالن ورزشی رشته‌های مادر، آزمایشگاه، لابراتوار زبان، اتاق‌های آموزشی پرستاری و ... را در اختیار دارد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول