اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آغاز پویش «همدلی مؤمنانه» در نهضت ایران همدل به همت بهزیستی استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، از اجرای پویش همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل، از روز عید غدیر تا پایان ماه صفر خبر داد.

آغاز پویش «همدلی مؤمنانه» در نهضت ایران همدل به همت بهزیستی استان مرکزی

زهرا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، از اجرای پویش همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل، از روز عید غدیر تا پایان ماه صفر خبر داد و اظهار داشت: پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت «ایران همدل» همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادهای فعال از عید غدیرخم با شعار «کرامت علوی، شور حسینی» در استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح با تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از برای مددجویان مقیم در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندان است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه خیران می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به جامعه هدف بهزیستی هدیه کنند، ادامه داد: شماره  حساب 4151034541510242 بانک ملی و یا شماره کارت6367957075054093و کد# ۷۷۲۸*۶۶۵۵* آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

بهزیستی افزود: در مرحله دوم رزمایش همدلی مومنانه و همزمان با دهه امامت و ولایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به ارزش بالغ بر 6 میلیارد و 53 میلیون ریال نذورات مردم در عید سعید قربان جمع آوری کرده است که این همدلی همچنان ادامه دارد و در اسرع وقت این کمک‌ها بین جامعه هدف توزیع شده است.

امینی اضافه کرد: ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی شامل نذورات ماه محرم و صفر، جیره‌های خشک غذایی و اقلام بهداشتی هستند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول