اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برداشت گندم از مزارع سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت/ حمایت از کشاورزان ادامه دارد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه امسال برداشت گندم در مزارع استان در مقایسه با سال زراعی گذشته، ۱۰ درصد کاهش یافت، گفت: حمایت از کشاورزان برای افزایش بهره‌وری در تولید محصول ادامه دارد.

برداشت گندم از مزارع سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت/ حمایت از کشاورزان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدباقر منوچهری بعدازظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که به ریاست حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال برداشت محصول گندم در مزارع استان سمنان در مقایسه با سال زراعی گذشته، ۱۰ درصد کاهش یافت.

وی اضافه کرد: برداشت گندم در مناطق شمالی استان سمنان همچنان تداوم دارد و رغبت گندم‌کاران در فروش گندم به شرکت‌های دولتی و تعاونی‌های استان بیشتر است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ادامه داد: در سال جاری با پدیده خروج غیرقانونی گندم از مزارع استان به نقاط مختلف کشور مواجه نبودیم و پرداخت به‌موقع مطالبه‌های گندم‌کاران به‌طور جدی در دستور کار قرار دارد.

منوچهری بیان کرد: حمایت از کشاورزان استان سمنان با اجرای طرح‌های کاربردی و کارشناسی برای افزایش بهره‌وری در تولید محصول ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته پنج هزار تن گندم باکیفیت از دیگر نقاط کشور به استان سمنان وارد شده است.

7 هزار خانوار سمنانی از نفت سفید استفاده می‌کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود نیز در این جلسه اظهار کرد: ۲۵ استان کشور مشمول اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع هستند.

علی‌اکبر عرب‌عامری افزود: تمهیدات لازم برای اجرای این طرح اندیشیده شده است و طرح الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان هم ردیف با دیگر نقاط کشور انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفت هزار خانوار استان سمنان براساس ارزیابی‌های انجام شده از نفت سفید استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول