اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور مدیر مرکز فرهنگی مکتب‌الصادق در خبرگزاری فارس اصفهان

مدیر و اعضای هیأت امنای مرکز فرهنگی مکتب‌الصادق (ع) به مناسبت روز خبرنگار ضمن حضور و بازدید از خبرگزاری فارس در استان اصفهان، با مدیر خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کردند.

حضور مدیر مرکز فرهنگی مکتب‌الصادق در خبرگزاری فارس اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به مناسبت روز خبرنگار، رئیس مرکز فرهنگی مکتب الصادق به همراه اعضای هیأت امنای این مجموعه از دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید علی صالحی،  مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان اظهار کرد: برای اندازه‌گیری خدمات عمومی و فرهنگی، متر و معیار دقیقی در دست نیست ولی کرونا توانست تا حدودی معیارهای ملموسی برای این موضوع نشان دهد.

 وی تصریح کرد: یکی از محورهای رویکرد خبر خوب، ارزش‌ افزوده سرمایه اجتماعی است که نهادهای عمومی و دولتی برای مردم تولید می‌کنند و یکی از بخش‌های مهم این ارتقای سرمایه اجتماعی در بزنگاه‌های مختلف است؛ اینکه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها در این بزنگاه‌ها چه واکنشی داشتند و اینکه بازتاب آن در جامعه و رسانه چگونه انجام شده، موضوعی است که از سوی ما به عنوان رسانه کنشگر مطالبه می‌شود.

 مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان افزود: اینکه یک هیأت خود را صرفاً معطوف به برگزاری مراسم مذهبی نکند و برای جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی سرمایه اجتماعی ایجاد کند، ارزش دارد و این موضوعی است که هم مطالبه می‌کنیم و هم حمایت؛ البته این حضور گروه‌های فرهنگی و مذهبی در اتفاقات مختلف مثل سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم از آن‌جایی که پایه‌های نظام مبتنی بر انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند را بدخواهان ایران و رسانه‌های معاند بر نمی‌تابند.

 

صالحی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این مرکز، درخواست کرد: اقدامات خود را در حوزه‌هایی که مردم با آن درگیری بیشتری دارند، افزایش دهید، ما هم در کنار این مجموعه‌ها هستیم و در کنار پشتیبانی از این اقدامات، وظیفه مقابله با جنگ ادراکی و شناختی علیه مردم را نیز به پیش خواهیم برد.

محسن معصومی مدیر مرکز فرهنگی مکتب الصادق نیز در این دیدار  اظهار کرد: حسن اتفاقی که این سال‌ها در فارس اصفهان رخ داده، همانند حسن اتفاقی است که مقام معظم رهبری فرد جوان و متخصصی را به عنوان مدیر تشکل‌های دینی کشور انتصاب کردند؛ آقای قمی خودش هم کار فرهنگی و دینی را در همه سطوح انجام داده و هم تمام افراد و مدیران او نیز چنین ویژگی را دارند، در فارس اصفهان تیمی هیأتی، جوان و متخصص مسؤولیت کار را بر عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: زمانی که رسانه فارس دست بچه‌های انقلابی باشد، نتیجه آن می‌شود این که هر آن‌جایی که فارس باید باشد، در صحنه حضور دارد؛ نتیجه آن پشتیبانی از مراکز فرهنگی و هیأت‌های مذهبی است که همان طور که نقش این مراکز و نهادها در اجرای امور مهم است، نقش رسانه مشابه حضرت زینب (ع) در این وقایع مهم است و این اتفاق به لطف حضور مدیران انقلابی در فارس صورت می‌گیرد.

 

مدیر مرکز فرهنگی مکتب الصادق (ع) بیان کرد: در همین راستا به مناسبت روز خبرنگار فرصتی شد تا با حضور اعضای این مجموعه برای عرض خداقوت، در این خبرگزاری حاضر شویم؛  ایفای نقش مناسب همه این دستگاه‌ها سرانجام می‌تواند به آن میدان عملی که مقام معظم رهبری در نظر دارند، نظم دهد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول