اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه خواهند شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به زودی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی، طرح اقدام ملی مسکن به‌صورت ویژه برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اجرایی خواهد شد.

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه خواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: بنا است تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی منعقد شود و طرح اقدام ملی مسکن به‌صورت ویژه برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اجرایی شود؛ به همین دلیل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین طی فراخوانی از افرادی که در حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه فعالیت دارند درخواست کرده تقاضای خود را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، بیست‌ونهم مرداد ماه 99 به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند تا ما بتوانیم آماری را تجمیع کنیم که در آینده طرح فوق را برای اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: لازم به‌ذکر است متقاضیان باید شرایط لازم جهت ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن را دارا باشند.

این مسؤول افزود: در حال حاضر در مرحلهٔ جمع‌آوری درخواست‌ها هستیم که به برخی آمار کلی دست پیدا کنیم تا بر اساس این آمار، وزارت‌خانه‌های مربوطه بتوانند تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان اظهار کرد: بر اساس طرح فوق، متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی از ابتدای سال 1384 تا‌کنون بوده و نیز از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ تاکنون از هیچ‌یک از امکانات نهادهای عمومی و غیردولتی در زمینهٔ تأمین مسکن استفاده نکرده باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین مرحله از ثبت نام و بررسی صلاحیت افراد در طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین سال گذشته انجام شد، بر همین اساس نیز نهادهایی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام مراحل مکان یابی و تهیه زمین را آغاز کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول