اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازسازی ۵ واحد مسکونی در ملایر به همت گروه‌های جهادی

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از برگزاری اردوی جهادی در بازسازی پنج واحد مسکونی طی هفته آینده در ملایر خبر داد.

بازسازی ۵ واحد مسکونی در ملایر به همت گروه‌های جهادی

ابوالفضل رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری اردوی جهادی توسط گروه جهادی شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر خبر داد و اظهار کرد: هفته آینده در یکی از مناطق محروم شهرستان ملایر اردوی جهادی برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و برخلاف دوره‌های پیش شب‌مانی و ساخت و ساز ندارد.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به مرمت پنج واحد مسکونی اشاره کرد که اولویت با منازلی است که از امکانات بهداشتی محروم هستند خاطرنشان کرد: تمام ادارات و دانشگاه‌ها برای این امر خداپسندانه همراه هستند.

وی با اشاره به فعالیت تیم متخصص پزشکی در این اردوی جهادی گفت: کار در دو گروه خواهران و برادران انجام خواهد شد و قصد کارآفرینی نیز داریم.

رضایی با اشاره به بهره‌مندی از اساتید مجرب در این اردوی جهادی افزود: مقام معظم رهبری بر محرومیت‌زدایی تاکید دارند که هدف ما نیز در این راستاست و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از سال ۹۵ تا ۹۶ با اسم شهید ابراهیم‌خانی تبرک شده که خوشبختانه تبرک به نام شهید باعث تحول عظیم در گروه جهادی دانشگاه آزاد واحد ملایر شده است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تاکید کرد: با آغاز فعالیت گروه جهادی شهید ابراهیم‌خانی ساخت و ساز و بازسازی منازل مسکونی و اماکن عام‌المنفعه در زلزله کرمانشاه و سیل مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه توانسته‌ایم خدمت‌رسانی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول