اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد سمنان مطلوب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: نسبت استاد به دانشجو در مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان یک به ۲۷ است که نرخ بسیار مطلوبی محسوب می‌شود.

نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد سمنان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالله خالصی‌دوست ظهر امروز در پانزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که با حضور معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب ۱۶ نفر از رؤسای دانشگاه‌ها و مسؤولان استانی تشکیل شده و جلسات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه مردمی و از مردم و برای مردم است، ادامه داد: ۵۰ واحد آموزش عالی در استان سمنان وجود دارد که از نظر معرفی به‌عنوان استان آموزشی و دانشگاهی یک فرصت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: یکی از محورهای توسعه استان آموزش عالی است که دانشگاه آزاد با ۶ واحد آموزشی، ۱۱ درصد از سهمیه دانشگاه‌های استان را به خود اختصاص داده است.

خالصی‌دوست اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سال ۹۸ حدود ۱۶ هزار نفر دانشجو داشت که نیمی از دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: ۵۱ درصد از دانشجویان در رشته‌های علوم انسانی، ۲۶ درصد فنی و مهندسی و بقیه در رشته‌های علوم پزشکی، کشاورزی، هنر و ... مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان عنوان کرد: ۵۸۴ نفر عضو هیأت‌ علمی در این دانشگاه حضور دارند که یکی از پتانسیل‌های بالای این مرکز آموزشی دانشگاهی است.

خالصی‌دوست خاطرنشان کرد: نسبت استاد به دانشجو در مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان یک به ۲۷ است که نرخ بسیار مطلوبی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول