اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

دیدن صندلی خالی دانشجوها ما را اندوهگین می کند/ هر روز دعا می کنیم دوباره به عنوان معلم و مسوول دانشجوها را ببینیم

وزیر علوم گفت: دیدن صندلی های خالی و عدم حضور دانشجوها در دانشگاه، ما را اندوهگین می کند. هر روز دعا می کنیم که شرایط ویروس کرونا در کشور بهبود پیدا کند و بار دیگر به عنوان معلم و مسوول دانشجوها را از نزدیک ببینیم.

دیدن صندلی خالی دانشجوها ما را اندوهگین می کند/ هر روز دعا می کنیم دوباره به عنوان معلم و مسوول دانشجوها را ببینیم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اختتامیه هشتمین جشنواره ملی رویش امروز ۲۷ مرداد ۹۹ با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم اظهارداشت: در جشنواره امسال ۳۰ هزار دانشجو از ۱۲۷ کشور شرکت کرده بودند و تعداد افرادی که اکنون این برنامه را به صورت مجازی می بینند از تعداد صندلی های سالن بیشتر است و همه اینها از جمله امکانات و ظرفیت هایی است که در پی تغییر روش ها در نتیجه شیوع کرونا ایجاد شده است.

وی گفت: ارتباط چهره به چهره در محیط های آموزشی بسیار ارزشمند است و امروز دیدن صندلی های خالی در این سالن و عدم حضور فیزیکی دانشجوها در دانشگاه ما را اندوهگین می کند.

*هر روز دعا می کنیم که شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور بهبود پیدا کند

غلامی افزود: هر روز دعا می کنیم که شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور بهبود پیدا کند و بار دیگر به عنوان معلم و مسوول دانشجوها را از نزدیک ببنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اینکه در این شرایط همکاران ما تلاش می کنند که ارتباط دانشجوها با دانشگاه و محیط آموزشی قطع نشود بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: امکانات و ظرفیت هایی که امروز در پی تغییر روش ها در نتیجه شیوع کرونا ایجاد شده باید در آینده هم حفظ شود و در آینده و پس از رفع مشکل کرونا در برنامه های این چنینی به تعداد صندلی های سالن و حتی ظرفیت داخل اکتفا نکنیم.
به گزارش فارس، هشتمین جشنواره ملی رویش از ۲۵ الی ۲۷ مرداد ۹۹ برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول