اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام یمنی: هرکسی نمی‌تواند در این شرایط سخت کار کند، استعفا دهد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به مسئولان این کشور گفت که هر فردی قادر به انجام وظایفش نیست استعفا بدهد و نباید مشکلات را بهانه کم کاری قرار داد.

مقام یمنی: هرکسی نمی‌تواند در این شرایط سخت کار کند، استعفا دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن به عنوان عالی‌ترین مقام سیاسی این کشور (مستقر در صنعاء) هرگونه بهانه‌ای برای کم‌کاری را مردود دانست.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی، او در جمع استانداران یمن گفت که هیچ مسئولی نمی‌تواند شرایط دشوار و سخت فعلی را بهانه‌ای برای کم‌کاری و ناتوانی در انجام وظایفش قرار دهد.

مهدی المشاط افزود: «در این شرایط تاریخی کار کردن برای شما یک فرصتی است که خود را به خدا و مردم وصل کنید و باید توجه داشته باشید که کمبود امکانات نباید مانعی بر سر راه ما باشد و ما نیز نمی‌خواهیم که سختی‌ها دستاویزی برای توجیه شکست‌هایمان قرار گیرد».

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد: «در این شرایط دشوار قبول مسئولیت کرده‌ایم و از پیش نیز از سختی‌های آن آگاه بودیم، هرکسی قادر به مسئولیت‌پذیری است ما به او خوش آمد می‌گوییم اما هر فردی هم که توانایی کار کردن ندارد، به ما خبر بدهد.»

شورای عالی سیاسی، در رأس نهادهای سیاسی در یمن قرار دارد. پیش از «مهدی المشاط»، «صالح علی الصماد» ریاست این شورا را بر عهده داشت که در آوریل ۲۰۱۸ به شهادت رسید.

هم اکنون دو دولت در یمن مشغول به کار است. اولی با نام «دولت نجات ملی» از چهارم اکتبر ۲۰۱۶ تحت نظر شورای عالی سیاسی  و در توافق میان حزب کنکره ملی و انصارالله در صنعاء تشکیل شده و نخست‌وزیر آن «عبدالعزیز بن حبتور» است. این دولت در بدترین شرایطی تحریمی و محاصره به اداره استان‌های شمالی و مرکزی یمن مشغول است.

دولت دومی نیز از چهارم آوریل ۲۰۱۶ به دستور «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن شکل گرفت و «معین عبدالملک» هم اکنون ریاست آن را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول