اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تغییر تصمیم وزارت بهداشت غیر کارشناسانه است/برگزاری سوگواری اباعبدالله (ع) قطعی اما با شیوه‌ای جدید

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان سوء مدیریت‌ها و مدیریت‌های سوء را منحوس‌تر از ویروس کرونا دانست و گفت: هیئتی‌ها طبق ضوابط اعلام‌شده سالن‌های بزرگی را حتی با بی‌پولی برای اقامه نوکری فراهم کردند اما وزارت بهداشت یک روز مانده به محرم با سوءاستفاده از رسانه قانون دیگری ارائه کرد.

تغییر تصمیم وزارت بهداشت غیر کارشناسانه است/برگزاری سوگواری اباعبدالله (ع) قطعی اما با شیوه‌ای جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی امروز در همایش هیئات و تشکل‌های دینی در سالن ولایت سازمان تبلیغات گیلان اظهار کرد: مجلس سوگواری اباعبدالله یکی از بزرگ‌ترین شعائر اسلام‌ است، نوکری کردن در دستگاه امام حسین (ع) رزق کمی نیست.

وی با بیان اینکه بزرگداشت و تعظیم شعائر اسلام، قدردانی از این نعمت الهی است، گفت: یکی از مهم‌ترین علامت‌های حاکمیت خدا، مجلس ذکر اباعبدالله (ع) است که به ما نشان داد در اوج غربت می‌توان با هزینه کردن خون گلوی ۶ ماهه‌اش حافظ ابدی دین خدا شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان سوء مدیریت‌ها و مدیریت‌های سوء را منحوس‌تر از ویروس کرونا دانست که مذهب و دین مردم را نشانه گرفته است، افزود: برخی از این سوء مدیریت‌ها همان است که آقایان صبح جمعه از برخی موارد آگاه می‌شوند، به‌جای ارائه نظرات کارشناسانه و علمی هواپرستانه در عرض چند روز دو نوع دستور ارائه می‌دهند و از تصمیمات و فرمایشات رهبر انقلاب سوءاستفاده می‌کنند.

مهدوی با بیان اینکه تنها هیئت‌ها مورد هجمه دستورات وزارت بهداشت به بهانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: پاساژها، اجتماعات، سالن‌ها و سایر مکان‌های عمومی حتی بدون رعایت بهداشت باز هستند، ما هیئتی‌ها تابع دستورات وزارت بهداشت هستیم اما اگر تصمیمات کارشناسانه و علمی باشد.

وی تغییر تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر عدم برگزاری مراسمات محرم در فضای سربسته را غیرعلمی و غیر کارشناسانه دانست و افزود: آیا معاون وزیر بهداشت نمی‌داند که این‌ها حق‌الناس است؟ هیئتی‌ها طبق ضوابط اعلام‌شده سالن‌های بزرگی را حتی با بی‌پولی برای اقامه نوکری فراهم کردند اما وزارت بهداشت یک روز مانده به محرم با سوءاستفاده از رسانه قانون دیگری ارائه کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ما از مجاهدات سابق آموختیم که به اقتضای زمان تکالیف خود را انجام دهیم، گفت: نسلی که در چله دوم انقلاب مورد تشویق نائب امام زمان (عج) است پرورش‌یافتگان حضرت روح‌الله خمینی (ره) است، اویی که در جواب نامه شاگردش نوشت: ما موظف به انجام تکلیفیم نه موظف به نتیجه.

مهدوی با تأکید بر اینکه مداحان و بچه‌های مذهبی ما به اقتضای زمان خود را سامان می‌دهند و مجلس سوگواری اباعبدالله (ع) را به شکلی جدید برگزار می‌کنند، تصریح کرد: نمی‌گذاریم سوء مدیریت‌ها و شبکه‌های خارجی خللی در تعظیم شعائر حسینی وارد کند اما این به این معنا نیست که مسؤولی که به صندلی تکیه داده که به برکت خون شهدا از آن او شده، قطرات خون شهدا را هدر دهد بلکه باید جوابگوی خون شهدا باشد.

وی با بیان اینکه صبر و سکوت درجایی معنا دارد، گفت: برخی یک‌دفعه متوجه افزایش قیمت بنزین می‌شوند و بنزین بر روی نارضایتی‌ها و خواسته‌های مروم می‌ریزند، این نوع تصمیم‌های خلق‌الساعه ضربه زدن به حیثیت مدیریت در نظام اسلامی است، این شیوه مدیریت، نامطلوب است و حق ملت ایران ولایت مدار نیست.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول