اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

13 میلیارد ریال برای لایروبی کانال‌ها و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر دلند جذب شد

شهردار دلند گفت: امسال برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و لایروبی کانال‌ها برای جلوگیری از وقوع سیلاب در شهر مبلغ 13 میلیارد ریال جذب شد.

13 میلیارد ریال برای لایروبی کانال‌ها و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر دلند جذب شد

رضا سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سه سال گذشته ۲۳ میلیارد ریال برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و لایروبی کانال و رودخانه‌های سطح شهر هزینه شده است که خوشبختانه این فعالیت‌ها سبب شد تا خسارتی در زمان وقوع سیلاب به شهر وارد نشود.
وی تصریح کرد: امسال نیز ۱۳ میلیارد ریال برای لایروبی کانال‌ها، رودخانه‌ها و جمع‌آوری آب‌های سطحی جذب شده که در قسمت‌های شرق و غرب شهر هزینه خواهد شد.
شهردار دلند در زمینه فعالیت‌های عمرانی شهر ادامه داد: برای آبادانی شهر یک ماساژ با زیربنا ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه در حال احداث است که طبقه همکف آن تحاری، طبقه اول ساختمان شورای شهر، طبقه دوم به متظور استقرار ادارات و طبقه چهارم نیز برای احداث سینما در نظر گرفته شده که در صورت رفع مشکلات موجود تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه در ۲۰ سال گذشته شهرداری سالانه تنها ۹۰ میلیون تومان افزایش اعتبار داشته است، خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر بودجه شهرداری به اندازه بودجه این ۲۰ سال افزایش داشته و بودجه امسال به مبلغ ۴۸ میلیارد ریال بسته شده و پیش‌بینی می‌شود این بودجه تا آذرماه امسال تحقق پیدا کند.
سلطانی گفت: تمام خیابان‌ها و کوچه‌های شهر زیرسازی و آسفالت شده و در حال حاضر هیچ معبری بدون آسفالت وجود ندارد.
شهردار دلند از خرید یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی خبر داد و بیان داشت: برای تجهیز امکانات شهرداری با مصوبه شورای شهر و تایید کمیته انطباق سه دستگاه ماشین‌آلات فرسوده شهرداری فروخته و در عوض یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس خریداری شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول