اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سد فینسک امسال کلنگ‌زنی می‌شود/ ادامه ساخت بزرگراه حرم تا حرم

استاندار سمنان گفت: کلنگ‌زنی عملیات اجرایی سد فینسک و ادامه ساخت بزرگراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار- سمنان در سال جاری انجام می‌شود.

سد فینسک امسال کلنگ‌زنی می‌شود/ ادامه ساخت بزرگراه حرم تا حرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر بعدازظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن غدیر استانداری سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر بی‌تکلف در خدمت مردم بودند و در ایام کوتاه خدمتشان همواره برای گره‌گشایی از مشکلات آحاد جامعه تلاش می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان استان برای خدمت ارزنده و دلسوزانه به مردم، باید همواره با الگوبرداری از عملکرد شهدای گران‌قدر دولت تلاش صادقانه کنند. 

استاندار سمنان با بیان اینکه هفته دولت امسال تحت تأثیر فشار و تحریم‌های ظالمانه آمریکا، شیوع کرونا ویروس و مشکلات اقتصادی ناشی از آن قرار گرفت، گفت: با وجود این مشکلات اما افزون بر یک هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال طرح عمرانی، زیرساختی و اقتصادی در استان سمنان در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

آشناگر ادامه داد: افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های مذکور در هفته دولت، در اصل خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است و بعد از پایان هفته دولت هم شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان سمنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قبل از هفته دولت امسال هم عملیات افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های مختلفی در استان آغاز شد، گفت: کلنگ‌زنی شروع عملیات سد فینسک و ادامه ساخت جاده حرم تا حرم در قطعه گرمسار- سمنان در سال جاری انجام خواهد شد.

آشناگر افزود: تکمیل و افتتاح طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد تا پایان کار دولت تدبیر و امید با جدیت در استان سمنان دنبال می‌شود.

استاندار سمنان افزود: سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سال‌های گذشته با هم‌گرایی در کنار دولتمردان برای رونق اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم بوده است.

آشناگر خاطرنشان کرد: عملکرد جانانه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در رفع گرفتاری افراد سیل‌زده در سمنان و دیگر نقاط کشور در سال گذشته بسیار ارزنده بود.

او ادامه داد: باشیوع کرونا ویروس، حمایت و پشتیبانی‌های سپاه از پزشکان و کادر درمانی و اقشار مردم با تأمین و تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده قابل ستایش است و آحاد مردم قدردان زحمات این قشر فرهیخته و معزز هستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال افزون بر ۱۰۰ هزار بسته غذایی در قالب مواسات و کمک‌های مؤمنانه بین اقشار کمتر برخوردار جامعه توزیع شد، گفت: همکاری دولت و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در استان سمنان با قدرت ادامه می‌یابد.

آشناگر گفت: صمیمانه از مجموعه سپاه استان و سردار دامغانی که در ماه‌های گذشته با تلاش فراوان در خدمت مردم بودند و برای افول شیوع کرونا ویروس خوش درخشیدند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/74006/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول