اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فرماندار فردیس: موافق انحلال شورای شهر بودم

فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به حواشی شورای شهر فردیس گفت: به هیچ وجه از عملکرد شورای شهر فردیس رضایت نداریم و موافق انحلال شورای شهر بودیم.

فرماندار فردیس: موافق انحلال شورای شهر بودم

ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به حواشی شورای شهر فردیس، اظهار کرد: خیلی از مشکلات شورای شهر فردیس به دلیل عوامل بیرونی است، این در حالی است که ورود استاندار و فرماندار به مسئله غیر قانونی است.

اینانلو با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات بیرونی باعث ایجاد مشکل در شورای شهر شده است، اظهار کرد: با توجه به تخلفات عدیده در طول مدت فعالیت شورای شهر فردیس و با توجه به گزارشاتی که از سال گذشته از سوی دادستان وقت داد موافق انحلال شورا شهر بودیم و اقدامات لازم را نیز انجام دادیم.

وی با تأکید بر اینکه از شورای شهر ناراحت و ناراضی هستم، افزود: اسناد و مدارک را بررسی به هیات حل اختلاف و وزارت کشور ارسال کردیم، در حین پیگیری این موضوع با اتفاقات آبان ماه و کرونا مواجه شدیم و موضوع ناتمام ماند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: شورای هر شهر می تواند محور بسیاری از اتفاقات خوب در شهر باشد اما در فردیس نتوانستم اقدامات را به خوبی انجام دهیم.

اینانلو تصریح کرد: پیشبرد اهداف شهر باید با همکاری شورا و شهرداری و دستگاه‌های اداری انجام شود در فردیس حواشی شورا اجازه پیشبرد اهداف را نمی دهد و بابد برای این وضعیت تاسف خورد و برخی نشدن ها نتیجه عدم هماهنگی ها است.

انتهای پیام/م.ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول