اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افتتاح ۴ پروژه عام‌المنفعه کلاچای

در دومین روز از هفته دولت چهار پروژه عام‌المنفعه بخش کلاچای بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۴ پروژه عام‌المنفعه کلاچای

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، در دومین روز از هفته دولت چهار پروژه در حوزه راه روستایی، جهاد کشاورزی، تقویت ضعف برق و پروژه مخابراتی در حوزه بخش کلاچای به بهره‌برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی رودسر در مراسم افتتاح پروژه تجهیز و نوسازی مزارع باغدشت کلاچای گفت: جهاد کشاورزی شهرستان رودسر ۱۳۲ میلیارد ریال طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

عبدالله غلامپور با بیان اینکه سه پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۴۵ میلیارد ریال به‌صورت نمادین به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: دو پروژه در حوزه آبیاری تحت‌فشار و یک پروژه شامل تجهیز و نوسازی مزارع باغدشت کلاچای به بهره‌بردار می‌رسد.

به گفته وی برای تجهیز ۳۱ هکتار از مزارع باغدشت کلاچای بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده و ۹۴ نفر از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

یک پروژه مخابراتی در روستای استخر بیجار کلاچای به بهره‌برداری رسید

رئیس مخابرات شهرستان رودسر نیز در مراسم افتتاح پروژه مخابرات بخش کلاچای اظهار کرد: این پروژه باهدف افزایش فنّاوری نسل سوم تلفن همراه به نسل چهارم بااعتبار ۵۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

حسین رنجی از اجرای ۱۶ پروژه بااعتبار ۶۷ میلیارد تومان توسط مخابرات رودسر خبر داد و گفت: در هفته دولت سه پروژه شامل راه‌اندازی سایت جدید فاز هشت مخابراتی در روستای پلام، افزایش فنّاوری ۴G/۳GN چابکسر و افزایش فنّاوری نسل سوم تلفن همراه به نسل چهارم در استخر بیجار کلاچای به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از یک پروژه برق در دهکده قدس کلاچای

مدیر امور توزیع برق رودسر نیز در مراسم افتتاح پروژه برق دهکده قدس گفت: این پروژه با احداث ۴۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و نصب یک دستگاه ترانس ۱۶۰ کیلوولت برای رفع ضعف برق منطقه اجرایی شده است.

ستار آقایی پور گفت: برای اجرای پروژه رفع ضعف برق دهکده قدس ۱۶۲ میلیون تومان هزینه شده و ۷۰ خانوار نیز از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

افتتاح آسفالت راه روستایی سجوبسر کلاچای

علیرضا بیگی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر نیز در مراسم افتتاح آسفالت سجوبسر اظهار کرد: برای اجرای این پروژه به طول ۶۸۰ متر بالغ‌بر ۳۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول