اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

18 هزار خانه فلسطینی در قدس با تهدید تخریب روبه‌رو است

یک مقام فلسطینی ضمن اعلام اینکه 18 هزار خانه در قدس اشغالی با تهدید تخریب روبه‌رو هستند، تصریح کرد، این اقدام در راستای آوارگی اجباری، پاکسازی نژادی، یهودی‌سازی و اسرائیلی‌سازی قدس اشغالی صورت می‌گیرد.

18 هزار خانه فلسطینی در قدس با تهدید تخریب روبه‌رو است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی به اجرای سیاست شهرک‌سازی خود از طریق تخریب منازل فلسطینی‌ها در قدس اشغالی ادامه می‌دهد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، در همین زمینه «عبدالله صیام» معاون استاندار قدس اعلام کرد،  ۱۸ هزار منزل فلسطینی در قدس اشغالی با تهدید تخریب روبه‌رو هستند.

وی گفت: پرونده این منازل که با تهدید تخریب روبه‌رو هستند در دادگاه‌های رژیم اشغالگر است و این در حالی است که اهالی قدس (فلسطینی‌ها) بویژه نسل جوان نیازمند بیش از ۱۵ هزار منزل هستند.

صیام تأکید کرد، این امر در راستای اقدامات تنبیهی، آوارگی اجباری، پاکسازی نژادی، یهودی‌سازی و اسرائیلی‌سازی قدس اشغالی صورت می‌گیرد.

از آغاز سال جاری میلادی، مقامات رژیم صهیونیستی حدود ۶۵۰ دستور قضائی و اداری برای تخریب منازل و مزاکر وابسته به فلسطینی‌ها در قدس اشغالی صادر کرده‌اند.

در همین زمینه، « فخری ابودیاب» عضو کمیته دفاع از اراضی در سلوان اعلام کرد، بیش از ۶۲۸۰ دستور قضائی یا اداری برای تخریب منازل فلسطینی‌ها در قدس اشغالی وجود دارد و این به معنای آن است که ۴۰ درصد با خطر آوارگی اجباری روبه‌رو هستند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول