اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آغاز احداث بوستان کودک در ناحیه منفصل شهری نایسر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: احداث بوستان کودک در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع در نایسر سنندج آغاز شد.

آغاز احداث بوستان کودک در ناحیه منفصل شهری نایسر

شرمین شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث بوستان کودک در نایسر آغاز شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: احداث فضای سبز و همچنین ایجاد مکان مناسب برای تفریح و بازی کودکان یکی از برنامه های این سازمان در نواحی منفصل شهری است.

وی از آغاز احداث بوستان کودک در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: بوستان کودک در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع احداث می‌شود.شریفی افزود: ارتقاء سطح سیما و منظر، افزایش روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان از اهم اهداف احداث فضای سبز است.

وی افزود: اجرای دیوارنگاری به متراژ 80 متر مربع بر روی دیوار جنب پارک، نصب المان کودک  و همچنین ست بازی کودکان هم  در این بوستان نصب خواهد شد.

گفتنی است؛ حاشیه‌نشینی در برخی مناطق کردستان از اوایل دهه هفتاد آغاز شد، پدیده‌ای که به سرعت شکل گرفت و موجب ایجاد نواحی منفصل شهری مانند نایسر، ننله، فرجه و حسن‌آباد در سنندج و ۳۴ محله مشابه در سایر شهرهای بزرگ این استان شد.

خبرگزاری فارس در 15 تیرماه امسال با ورود به مشکلات نایسر در قالب گزارشی با عنوان «حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ سکونت 50 درصد جمعیت کردستان در حاشیه+فیلم و عکس» به بیان مشکلات این منطقه پرداخت.

آیت الله رئیسی رئیس دستگاه قضا نیز طی ماه‌های گذشته بر رفع مشکلات این منطقه تاکید و قرار است برنامه‌هایی مختلفی در راستای رفع مشکلات این نقطه از شهر که به لحاظ جمعیتی و سیل مشکلات وضعیت بسیار بحرانی دارد اقدامات اساسی انجام گیرد.

سردارسیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس نیز طی ماه اخیر بازدید از این منطقه حاشیه داشت و در جریان این بازدید دستورات لازم را برای رفع برخی از مشکلات آن دادند.

حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج هم چندی پیش از «اجرای چندین پروژه عمرانی و رفاهی در مناطق حاشیه سنندج» عنوان کرده است؛ با هدف ارائه خدمات مطلوب به مناطق حاشیه‌ای بویژه نواحی منفصل شهری با برنامه‌ریزی صورت گرفته چندین پروژه عمرانی و رفاهی با مشارکت سپاه و شهرداری سنندج اجرا می‌شود.

ورود سپاه سنندج به رفع مشکلات نایسر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج هم با ورود به مشکل نایسر عنوان کرده است: طرح کرامت با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در 11 محله شهر سنندج اجرا شده است.

خبرگزاری فارس کردستان تا منتج به نتیجه شدن این وعده‌ها و رفع مشکلات مردم حاشیه نشین نایسر پیگیری‌های خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول