اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در زنجان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۳۸ کیلو گرم مواد مخدر در این استان کشف شده است، گفت: مقدار کشفیات نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در زنجان

حجت‌الاسلام محسن کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با سوداگران مرگ و باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و سایر نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری ۷۳۸ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شده است، عنوان کرد: مقدار کشفیات نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با اشاره به توقیف ۲۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت افزود: از ابتدای سال‌جاری ۹۱۸ مرحله طرح پاکسازی، ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی انجام شده است و ۷۸۹ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول