اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رفع محرومیت‌ها، مهاجرت معکوس را به همراه دارد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: چنانچه برنامه‌ریزی‌ها برای مزیت‌ها و ظرفیت‌های مغفول مانده شهرستان‌ها انجام شود، محدودیت‌ها و محرومیت‌ها کنار رفته و چه بسا زمینه تحقق مهاجرت معکوس را نیز فراهم کند.

رفع محرومیت‌ها، مهاجرت معکوس را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، حیدر قاسمی در جلسه شورای اداری فریدن که به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حرکت بر اساس آمایش سرزمین راه میانبُر توسعه در شهرستان‌های استان است که باید جدی گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌ها در فریدن باید به تناسب ملاحظات منطقه‌ای، اقلیمی و ظرفیت‌های دارای قابلیت بازدهی، اولویت بندی شود تا به نتیجه برسد، در این صورت عدالت نیز تحقق خواهد یافت.

به گفته وی، ایجاد صنایع تبدیلی، توسعه روش‌های نوین کشت و تولید محصولات کشاورزی و تمرکز بر دامپروری می‌تواند چشم‌انداز مطلوبی برای تحقق توسعه فریدن باشد.

وی به پیشینه اداری و تاریخی این شهرستان اشاره و بیان کرد: فریدن رنگین کمانی از اقوام است که در طول سال‌های متمادی در کنار هم با صلح و دوستی روزگار می‌گذرانند که در کشور کم نظیر است.

قاسمی افزود: بسیاری از مزیت‌ها و ظرفیت‌های فریدن مغفول مانده و این در حالی است که اقلیم و شرایط منحصر به فرد، طبیعت و زیست بوم آن زمینه بسیار مساعدی برای توسعه فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان افزود: چنانچه برنامه‌ریزی‌ها بر اساس این راهبرد انجام شود و محدودیت‌ها و محرومیت‌ها به مرور کنار برود چه بسا زمینه تحقق مهاجرت معکوس را نیز فراهم کند.

وی به افتتاح و بهره‌برداری از ۴۴ طرح عمرانی در فریدن اشاره کرد و گفت: ماهیت بیشتر طرح‌های افتتاح شده در فریدن، تولید و کارآفرینی است که با توجه به شرایط فعلی کشور، مثبت و امیدبخش محسوب می‌شود.

قاسمی با بیان‌اینکه شورای اداری باید منشاء ایده‌آفرینی و راهکار باشد، افزود: مدیران اجرایی باید همه توان خود را برای حل مشکلات بکار بگیرند و چنانچه به مواردی برخورد کردند که کارگشایی آن نیاز به مقررات‌زُدایی دارد آن‌ها را برای پیگیری به نمایندگان مجلس انتقال دهند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان همچنین به تلاش بی‌وقفه دشمن برای ایجاد گُسست بین مردم و دولت اشاره و بیان کرد: وفاق و همدلی نیاز مُبرم کشور در شرایط فعلی است، از این روز باید در کنار محدودیت‌ها و مشکلات به خدمات دولت نیز پرداخت.

قاسمی افزود: در تحلیل‌ها و تریبون‌ها باید در انتخاب واژه‌ها دقت کرد تا به مشکلات دامن نزند و در نهایت همگرایی بجای واگرایی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول