اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورود کارشناسان حقوقی ستاد امربه معروف کشور به موضوع کارگران اخراجی شهرکرد

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات کارگران اخراجی یک واحد تولیدی در شهرکرد از سوی کارشناسان حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور پیگیری می‌شود.

ورود کارشناسان حقوقی ستاد امربه معروف کشور به موضوع کارگران اخراجی شهرکرد

رضا مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پس از حضور تعدادی از کارگران اخراجی یکی از شرکت‌های تولیدی استان و بیان مطالبه در حضور معاون مطالبه‌گری این ستاد، پیگیری برای رفع مشکل این کارگران در دستور کار قرار گرفت.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: در روز پنج‌شنبه مورخ 6 شهریور ماه 1399 نامه‌ای از سوی ستاد استان به معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در خصوص پیگیری حقوقی مشکلات این کارگران ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم توانایی مالی این کارگران برای درخواست وکیل و پیگیری حقوقی مشکلات و مطالبه ‌آنها تصمیم بر این شد که این مسائل از سوی کارشناسان حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دنبال و پیگیری شود.

مولوی خاطرنشان کرد: از جمله رسالت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی است که یک معروف در جامعه اسلامی به شمار می‌آید و مبارزه با تضییع حقوق افراد و اقشار مختلف که یک منکر بزرگ است، در دستور کار این ستاد می‌باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اضافه کرد: مطالبات این کارگران پناه آورده به این ستاد نیز تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

گفتنی است صدها کارگر اخراجی از یک واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری طی سنوات گذشته مدعی هستند برخی از مطالبات آنان پرداخته نشده است. برای جزییات بیشتر اینجا و اینجا را بخوانید.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول