اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دانش‌آموزان زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا را بیاموزند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دانش‌آموزان مهارت سلامتی و زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا ویروس در کنار تحصیل و آموزش و پرورش را بیاموزند.

دانش‌آموزان زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا را بیاموزند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور صبح امروز در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دبیرستان پیامبر اعظم (ص) سمنان با تسلیت ایام محرم حسینی و گرامیداشت بازگشایی مدارس اظهار کرد: فلسفه آموزش و پرورش تحقیق و پژوهش و حل مسأله توسط دانش‌آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: شیوع کرونا ویروس فرصتی را ایجاد کرد که  دانش‌آموزان و دیگر آحاد جامعه، فرهنگ زندگی در شرایط کرونایی را بیاموزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: آنچه را که در زندگی روزمره اتفاق می‌افتد، قابل‌حل است و  دانش‌آموزان با بیان و حل مسأله در چگونگی زیستن با کرونا نقش غیرقابل‌انکاری دارند.

خجسته‌پور تصریح کرد: زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا ویروس در کنار توجه به تحصیل از مهارت‌های مهم برای دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها و معلمان امسال در کنار هم برای آموزش و پرورش دانش‌آموزان در تلاش باشند، گفت: در کنار تحصیل، دانش‌آموزان باید برای کسب مهارت در بخش‌های مختلف زندگی ازجمله مقابله با کرونا ویروس تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: بیش از ۶ ماه است که با ویروس ناشناخته کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و در این مدت همواره دوگانگی‌هایی در کشور به وجود آمد که به یاری خداوند این چالش‌ها یکی پس از دیگری برطرف شد.

وی گفت: در ماه‌های نخست شیوع کرونا ویروس، دوگانه سلامت و معیشت در کشور به وجود آمد؛ اما با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و دستورالعمل‌های بهداشتی این دوگانه از بین رفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در آستانه محرم حسینی هم دوگانه سلامت و عزاداری در کشور ایجاد شد که با عملکرد شایسته هیأت‌های عزاداری این دوگانه و جوسازی‌ها راه به جایی نبرد.

خجسته‌پور ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس جوسازی‌هایی از سوی برخی رسانه‌های معاند انجام شد که در این جوسازی‌های نادرست با انواع مانع‌تراشی‌ها، خواستار عدم تشکیل کلاس و آموزش و پرورش دانش‌آموزان در کشور بودند که به یاری خداوند این توطئه‌ها هم راه به جایی نخواهد برد.

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش شجاعانه از بازگشایی مدارس دفاع کرد و با رعایت نکات جزئی و کلی دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان سال تحصیلی خوبی را در کشور رقم زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در اوج جنگ تحمیلی هم آموزش و پرورش تعطیل نشد، گفت: در سال تحصیلی جاری هم نمی‌توان با شیوع کرونا ویروس آموزش و پرورش را تعطیل کرد و اولیای دانش‌آموزان با معلمان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول