اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آموزش و پرورش بار سنگینی بر دوش گرفته است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز آموزش و پرورش سنگین‌ترین گام را برداشته و پرمسئولیت‌ترین بار را بر دوش گرفته است.

آموزش و پرورش بار سنگینی بر دوش گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز، همزمان با بازگشایی مدارس اولین نماز جماعت ظهر و عصر با عنوان «نماز شوق وصل» با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور دانش‌آموزان و جمعی از مسؤولان در دبیرستان دخترانه سپیده شهرکرد اقامه شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام پس از اقامه نماز جماعت در جمع دانش‌آموزان گفت: همه فضائل در سایه علم و ایمان تحقق پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نگرانی خانواده‌ها افزود: اولیا نگران هستند که مبادا این شرایط آفاتی درپی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش سنگین‌ترین گام را برداشته و پرمسئولیت‌ترین بار را بر دوش گرفته است، اظهار داشت: اصل دانش و پرورش و فرهنگ یک مسئله است اما امروز سلامت در کنار دانش و بینش و پرورش قرار گرفته و در اولویت است.

نکونام خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان خودشان بیش از دیگران مراقبت کنند، مقدمات را مدیران و معلمان فراهم کنند، همه آنچه لازم است در مسائل بهداشتی آماده شود اما مهمتر از همه خود دانش‌آموزان هستند که نباید مدام تذکر بگیرند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به عقب‌افتادگی تحصیلی که در سال گذشته به خاطر کرونا رخ داد، گفت: این عقب‌افتادگی‌ها باید جبران شود که لازمه‌اش این است که همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم و عرصه دین و دانش را پیش ببریم.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول