اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیشنهاد نامگذاری هفته پایانی شهریورماه به نام پاکبان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با رای موافق اعضای کمیسیون، هفته پایانی شهریور ماه برای تجلیل و نامگذاری هفته پاکبان پیشنهاد شد.

پیشنهاد نامگذاری هفته پایانی شهریورماه به نام پاکبان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، سیداحمدرضا دستغیب با اشاره به برگزاری یکصد و سی و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز که با چهار دستور کار و با حضور اعضا، مدیران شهرداری و جمعی از مشاوران و کارشناسان شورا و شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: در نخستین دستور کار طرح جمعی از اعضای شورا مبنی بر تعیین نامگذاری یک روز به عنوان روز پاکبان ارجاعی از صحن شورا مطرح شد و پس از بحث و بررسی پیشنهادات ارائه شده، هفته پایانی شهریور ماه با عنوان هفته پاکبان انتخاب شد.

وی بیان کرد: دیگر دستور کار این جلسه پیشنهاد خواهرخواندگی شیراز با شهر قونیه ترکیه بود که از سوی مسئولان شهرداری مطرح و پس از بحث و بررسی به علت عدم ارائه پیوندهای مشترک فرهنگی و اجتماعی شیراز با این شهر مورد موافقت کمیسیون فرهنگی قرار نگرفت و رد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز بررسی وظایف نظارتی کمیسیون، بودجه سال ۹۹ و پروژه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز را مورد اشاره قرار داد و گفت: پس از بررسی این موضوع، مقرر شد درصد پیشرفت هر یک از پروژه‌ها در قالب گزارشی به کمیسیون ارائه شود و در خصوص پیشنهادات حذف و یا تغییر پروژه‌ها نیز نظرات اصلاحی در لایحه متمم بودجه به شورا تقدیم شود.

دستغیب خاطرنشان کرد: پیرو بازدید اخیر کمیسیون از فرهنگسرای زیباشهر و مشکلات اعلام شده در راه‌اندازی و تجهیزات لازم برای این مجموعه، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز موظف شد گزارش کاملی از وضعیت فرهنگسراهای شهرداری تهیه و به کمیسیون ارائه کند.

وی تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی مجدد کلاس‌های آموزشی با آموزش‌های فردی و یا دوره‌های آموزشی با نفرات کمتر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد که در این جلسه به تصویب کمیسیون رسید.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول