اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمن با توهین به پیامبر اکرم به‌دنبال شکستن اتحاد مسلمین است

نماینده ادوار گذشته مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف دشمن از اهانت به قرآن و پیامبر(ص) تضعیف روحیه مسلمین است، از دیگر اهداف مشرکین می‌توان به تخریب وحدت و اتحاد مسلمین در سراسر جهان اشاره داشت.

دشمن با توهین به پیامبر اکرم به‌دنبال شکستن اتحاد مسلمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک عصر امروز در حاشیه تجمع مردم اصفهان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به محضر قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) اذعان داشت: نام مقدس پیامبر یکی از جاذبه‌های پدیده اسلامی است زیرا این موضوع تلفیق ایمان و علاقه است؛ وجود مبارک پیامبر (ص) برای همه عواطف و علایق مرکزیت شمرده می‌شود.

نماینده ادوار گذشته اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیامبر اسوه حسنه است و ایشان زیبا‌ترین زندگی را برای عالم بشریت نمایان کرده است؛ توهین به ایشان به زمان حاضر اختصاص ندارد و از صدر اسلام تا کنون مشرکین توهین‌های بی‌شماری را به پیامبر کردند؛ کربلا و صحنه‌ی  عاشورا یکی از عقده‌های بود که مشرکین نسبت به پیامبر داشتند.

وی تشریح کرد: در دوران معاصر نیز توهین به پیامبر متوقف نشده است و مشرکین از طریق مطبوعات به توهین به پیامبر اکرم (ص) روی آورده‌اند؛ اهداف دشمن از اهانت به قرآن و پیامبر(ص) تضعیف روحیه مسلمین است، از دیگر اهداف مشرکین می‌توان به تخریب وحدت و اتحاد مسلمین در سراسر جهان اشاره داشت.

سالک اضافه کرد: دشمن‌ می‌خواهد ستون خیمه اسلام را از بین ببرد ولیکن نمی‌دانند امت اسلام همواره پیروز هستند؛ از دیگر اهداف دشمن این است که مسلمین منطقه جهت حضور دشمنان تضعیف شده و آنان به راحتی در کشورها حاضر و اقدام به چپاول سرمایه‌های کشور کنند، امروز قدرت بازدارندگی ایران به خوبی نشان داده که اجازه‌ای برای حضور در منطقه داده نخواهد شد.

نماینده ادوار گذشته اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مزودوران همچون امارات و عربستان که با صهیونیسم نمی‌توانند از اسلام دفاع کنند زیرا با دشمن بزرگ اسلام هم‌پیمان شده‌اند؛ مسلمین در سطح جهان نسبت به این اهانت بزرگ سکوت نخواهند کرد، اهداف استکبار در جریان جنگ نرم از این به بعد در راستای تقدس زدایی پیامبر و امامان معصوم خواهد بود ولیکن ملت مسلمان همیشه در صحنه اجازه هیچ حرکتی به دشمن نخواهند داد.
وی گفت: وحدت ملت ایران حول محوریت دینی خواهد بود و به گفته امام راحل آمریکا و هم‌پیمانانش هیچ غلطی نخواهند کرد؛ اسلام علی‌رقم میل دشمنان  پیروز است.

به گزارش فارس، عصر امروز مردم شهر اصفهان با حضور در گلستان شهدا، در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی نسبت به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) تجمع کردند.

انتهای پیام /۶۳۱۰۷/ج۲۰/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول