اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مشاور «محمود عباس»: برای انتفاضه جدید آماده می‌شویم

مشاور رئیس تشکیلات خودگردان ضمن تأکید بر متحد بودن رام‌الله و گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌ها، از آماده شدن فلسطینی‌ها برای «انتفاضه» جدید خبر داد.

مشاور «محمود عباس»: برای انتفاضه جدید آماده می‌شویم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نبیل شعث» مشاور «محمود عباس» در امور خارجه و روابط بین‌الملل اعلام کرد، مسیر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که برخی کشورها در پیش گرفته‌اند تحت سلطه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا صورت می‌گیرد.

وی به شبکه «المیادین» گفت: ترامپ سعی می‌کند «معامله قرن» یا همان «فریب قرن» را با هدف نابودی مسأله فلسطین اجرا کند. امیدواریم سعودی به مسیر عادی‌سازی روابط ملحق نشود؛ در برابر فشار بر نظام‌های عربی کاری از دستمان برنمی‌آید.

شعث ادامه داد: مسیر عادی‌سازی روابط، خیانت و ننگ از جانب کسانی است که با بدترین رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر اسرائیل علیه ما توافق کردند. به مبارزه خود علیه اسرائیل علیرغم عادی‌سازی (برخی کشورها) ادامه می‌دهیم اما آیا ملزم به جنگ با کشورهای عربی هستیم؟

وی تصریح کرد، اعضای اتحادیه عرب را در حال حاضر سرانی از جمله حاکمان کشورهای حاشیه خلیج فارس و سازش‌کنندگان تشکیل می‌دهند و «جمال عبدالناصر» رئیس‌جمهور پیشین مصر دیگر وجود ندارد.

شعث در پایان افزود: ما با اجماع فلسطینی برای یک انتفاضه جدید آماده می‌شویم؛ مطلقا اختلافی میان تشکیلات خودگردان و گروه‌های فلسطینی وجود ندارد و همه ما برای مقابله با توطئه‌های کنونی متحد هستیم.

ترامپ جمعه شب (دیشب) در توییتر خود خبر از سازش بحرین با رژیم صهیونیستی خبر داد و این خبر با واکنش‌های گسترده روبرو شده است. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول