اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۹۰ رأس دام مسروقه در دماوند کشف شد/انهدام باند سارقان اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از انهدام باند ۳ نفره سارقان اماکن خصوصی در دماوند و کشف ۹۰ رأس دام مسروقه در این شهرستان خبر داد.

۹۰ رأس دام مسروقه در دماوند کشف شد/انهدام باند سارقان  اماکن خصوصی

سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر آبعلی بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۱۵ آبعلی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با گشت زنی هدفمند عوامل انتظامی کلانتری ۱۵ آبعلی درساعات بامدادی سه نفر سارق حین سرقت را رویت که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها طی یک عملیات تعقیب و مراقبت اقدام  شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: در بازجویی به عمل آمده متهمان بزه انتسابی خود را پذیرفته و به ۷ فقره سرقت از طریق تخریب درب اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ فاضلی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی در ادامه از دستگیری یک نفر سارق احشام و کشف ۹۰ رأس دام مسروقه در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در روستای اتابک بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به سرعت توسط مأموران کلانتری آبسرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: مأموران با اقدامات پلیسی و تسلط بر منطقه موفق شدند کمتر از چند ساعت سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

سرهنگ فاضلی با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده به سرقت ۹۰ رأس دام اعتراف کرد، یادآور شد: احشام سرقتی کشف و پس از اقدامات قانونی به مالک آن تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه سارق برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد از دامداران خواست، محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند، از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند، از ورود افراد ناشناس که تحت عنوان مشتری دام مراجعه می‌کنند به محل نگهداری احشام خودداری و هرگونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/۶۷۰۶۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول