اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری ۳۴ عنوان ویژه‌برنامه توسط ارتش در هفته دفاع مقدس

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارتش ۳۴ برنامه عمده و ویژه در هفته دفاع مقدس خواهد داشت، گفت: در روز ۳۱ شهریورماه ارتشیان فارس همزمان با ارتشیان کشور، دیداری ویدئوکنفرانسی با مقام معظم رهبری خواهند داشت.

برگزاری ۳۴  عنوان ویژه‌برنامه توسط ارتش در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر سرتیپ دوم قاسم رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد شروع شده و هرهفته برنامه ها بصورت روزشمار اجرا می شود و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس بصورت ویژه برگزار خواهند شد، عنوان کرد: میزبان رژه ۳۱ شهریور امسال ارتش بود که باتوجه به شرایط کرونا رژه تعطیل اما برنامه های متنوعی جایگزین شدند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارتش ۳۴ برنامه عمده و ویژه در هفته دفاع مقدس خواهد داشت، گفت: در روز ۳۱ شهریورماه ارتشیان فارس همزمان با ارتشیان کشور،دیداری ویدئوکنفرانسی با مقام معظم رهبری خواهند داشت.

وی درخصوص سایر برنامه های ارتش بیان داشت: دو نمایشگاه ویژه در پایگاه هوایی و باغ عفیف آباد در کنار باغ موزه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برای هفته دفاع مقدس تجهیز خواهند شد که بخش عمده نمایشگاه ها برای مردم در فضای مجازی پخش خواهد شد.

این مقام نظامی ادامه داد: در پنجم مهرماه به مناسبت سالگرد عملیات ثامن الائمه در منطقه دارنگون, رزمایشی بزرگ خواهیم داشت.

وی در ادامه عناوین برنامه ها اظهار داشت: رزمایش کمک های مومنانه کارکنان ارتش، تجلیل از ۵ هزار نفر از پیشکسوتان، خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس درسطح استان، تجلیل از سربازان دفاع مقدس, برگزاری مسابقات تیراندازی در ۲۳ رشته میان نیروهای مسلح که باتوجه به ماهیت هریگان می توانند در آن شرکت کنند و مسابقات همدلی تیراندازی مدیران ارشد استان از جمله برنامه های ارتش در هفته دفاع مقدس می باشد.

امیر رضایی افزود: از دیگر عناوین برنامه های ارتش در هفته دفاع مقدس می توان به تجلیل از مدافعین سلامت و جامعه پزشکی, دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و مدافعان سلامت، برگزاری مراسم شعر و خاطره، برگزاری مسابقات فرهنگی همچون عکس، داستان نویسی و شعر، برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نمایشگاه عکس از مردمداری ارتش در مواقع مختلف اشاره کرد.

فرمانده ارتش در منطقه فارس و گهگیلویه و بویراحمد در پایان از امضای تفاهمنامه میان ارتش, اداره حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و صداوسیما جهت ساخت فیلم زندگی شهید دوران و مستند امیر سیاری در استان فارس خبر داد.

انتهای پیام/ ن/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول