اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ویزیت رایگان 30 هزار عشایر چالدران

رئیس اداره امور عشایری چالدران گفت: 30 هزار نفر از عشایر کوچ رو شمال استان در ییلاقات شهرستان چالدران از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره مند شدند.

ویزیت رایگان  30 هزار عشایر چالدران

علی آرامش در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ۳۰ هزار از عشایر کوچ رو چالدران در ییلاقات این شهر از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح در 220 منطقه ییلاقی شهرستان به مدت 80 روز در بین خانوارهای عشایر اجرا شد. 

رئیس اداره امور عشایری چالدران افزود: این طرح بر اساس تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی و امور عشایری استان و با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به عشایر اجرا شد.

آرامش گفت: در قالب اجرای این طرح 7 تیم پزشکی خدمات خود را در زمینه های مختلف به عشایر ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از اول تیرماه شروع و تا دهه دوم شهریور ماه ادامه یافت و بر اساس آن حدود 30 هزار نفر از عشایر موفق شدند در قالب تیم های عمومی و تخصصی از خدمات این طرح بهره مند شوند.

رئیس اداره امور عشایری چالدران ادامه داد: ارائه آموزش های لازم در خصوص مبارزه و پیشگیری با کرونا یکی دیگر از برنامه های جنبی این طرح بود.

آرامش گفت: عملیات غربال گربی مرحله دوم و سوم در خصوص مبارزه و پیشگیری با کرونا از مرداد ماه شروع و تا دهه دوم شهریور ماه در قالب تب سنجی، تست فشار خون انجام گرفت.

خاطرنشان می شود، امسال در مناطق ییلاقی شهرستان چالدران بیش از 6 هزار خانوار عشایری با جمعیت نزدیک به 31 هزار نفر از شهرستانهای شمال استان استقرار یافته بودند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول