اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سد تالوار از بلاتکلیفی خارج شود/ دستگاه‌های نیروگاه مفتح فرسوده شده است

نماینده مردم همدان فامنین در مجلس ضمن اینکه خواستار مدیریت آب‌های سطحی شد، تعیین تکلیف سد تالوار را نیز یک ضرورت دانست و گفت: دستگاه‌های نیروگاه شهیدمفتح برای تأمین برق باید به‌روزرسانی شوند.

سد تالوار از بلاتکلیفی خارج شود/ دستگاه‌های نیروگاه مفتح فرسوده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان با حضور وزیر نیرو به از طریق ویدیوکنفرانس با تأکید بر لزوم بیان عملکردهای دولت به مردم اظهار کرد: تمام عملکردهایی که باید برای مردم بیان شود در راستای توصیه‌های رهبر انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم وقتی ببینند در شرایط تحریم این کارها انجام می‌شود قطعا امیدوار خواهند شد و اینها از مصادیق امید دادن به مردم است بیان کرد: لزوم مدیریت آب‌های سطحی از موارد بسیار جدی است زیرا ما آب‌های زیادی داریم که باید ذخیره‌سازی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مسئله تامین زیرساخت‌های شرکت‌ شهرک‌های صنعتی را مهم دانست و گفت: بازدیدی که از شهرک صنعتی لاله‌جین داشتیم مشکل تامین زیرساخت آب و برق داشتند که باید این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به آینده آب و برق استان همدان تصریح کرد: آینده آب استان باید مورد توجه قرار گیرد، سد تالوار از سال ۸۶ که توسط قرارگاه خاتم آغاز شد و تا نزدیکی‌های همدان رسیده، همچنان بلاتکلیف است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فلاحی با اشاره به موقعیت نیروگاه مفتح که رکن پدافند غیرعامل همدان و استان‌های غرب کشور در تامین برق است اظهار کرد: سال‌هاست نیروگاه کار می‌کند و دستگاه‌ها فرسوده هستند که امیدواریم به این موضوعات رسیدگی شود تا شاهد حل مشکل برق باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آسیب‌شناسی در طرح‌ها مورد نیاز است افزود: منطقه به خاطر مسائل و مشکلات و فروچاله‌ها و شهرک جهان‌آباد به خاطر جانمایی باید مجدد مطالعات انجام شود تا آب هرچه زودتر به جهان‌آباد برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه حدود ۱۲ روستا در فامنین مشکل آب دارند گفت: در حال حاضر ۷ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود و بقیه روستاها نیز آب آنها تامین نشده است که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول